;
coinex

آیا گوشی گلکسی اس 7 قابلیت پخش ویدیو به مدت 17 ساعت را دارد؟

آیا گوشی گلکسی اس 7 قابلیت پخش ویدیو به مدت 17 ساعت را دارد؟

شایعات پیرامون گوشی گلکسی اس 7 در هفته های اخیر بسیار زیاد شده است و با توجه به فاصله ی یک ماهه تا معرفی این گوشی در رویداد MWC 2016 ، تنور این شایعات داغ تر از قبل هم می شود. در اخبار مختلف شاهد انتشار مشخصات گوشی گلکسی اس 7 بودیم. اما یکی از مشخصات گلکسی اس 7 خیلی جلب نظر می کند افزایش قابل توجه ظرفیت باتری آن نسبت به گوشی گلکسی اس 6 است. پرچمدار قبلی سامسونگ باتری 2550 میلی آمپر ساعتی داشت و این در حالی است که گلکسی اس 7 دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. حالا یکی از افراد با سابقه در زمینه ی تکنولوژی به نام Eldar Murazin با این ادعا که گوشی گلکسی اس 7 کاملاً انعطاف پذیر است ارزش بیشتری به آن داده است.

آقای Murazin ادعا می کند که پرچمدار بعدی سامسونگ توانایی پخش 17 ساعت ویدیو در حالت روشنایی کامل صفحه نمایش را دارد. از آنجا که واژه ی “روشنایی کامل” کلمه ی مبهمی در صنعت گوشی هوشمند است نمی توان راجع به آن ظهار نظر کرد اما در مورد بخش دیگر ادعای ایشان مبنی بر “پخش بدون وفقه 17 ساعت ویدیو” می توان تحلیل هایی انجام داد.

آیا گوشی گلکسی اس 7 قابلیت پخش ویدیو به مدت 17 ساعت را دارد؟

معمولاً سامسونگ با استفاده از روش های مختص خود گوشی هایش را ارزیابی می کند. برای مثال در این ارزیابی اعلام شد که گوشی گلکسی اس 6 توانایی پخش 13 ساعت ویدیو به صورت مداوم را دارد. این در حالی است که گوشی گلکسی نوت 5 توانایی پخش 15 ساعت ویدیو بدون وقفه را دارد. بنابراین این موضوع که گلکسی اس 7 توانایی پخش بدون وقفه 17 ساعت ویدیو را دارد خیلی دور از ذهن به نظر نمی رسد چرا که ظرفیت باتری آن افزایش پیدا کرده است. اما دیگر فاکتور های این گوشی نظیر صفحه نمایش سوپر آمولد (AMOLED) بهینه تر، وجود سری پردزانده های 8000 اکزینوس سامسونگ، رم بهتر و واسط کاربر بهینه تر TouchWiz تحت اجرای اندروید 6 می توانند از دیگر عوامل موثر باشند.

هر چند که موضوع پخش 17 ساعت فایل ویدیوی توسط گلکسی اس 7 بسیار باور پذیر به نظر می سد، اما در حال حاضر در حد شایعه بوده و هیچ گونه تاییدی توسط سامسونگ صورت نگرفته است. باید تا یک ماه دیگر و برگزاری MWC 2016 صبر کرد تا دید که این شایعات تا چه حدی صحت دارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر