;
coinex

مارک زوکربرگ : ششمین فرد ثروتمند جهان

مارک زوکربرگ به عنوان ششمین فرد ثروتمند جهان شناخته شد.

مارک زوکربرگ به عنوان ششمین فرد ثروتمند جهان شناخته شد.

بنیانگذار فیسبوک روز پنجشنبه بعد از اینکه بار دیگر درامد ثبت و ضبط شده از بزرگترین شبکه ی اجتماعی جهان را ارائه داد، از افزایش ثروت ۶ میلیارد دلاری خود در یک روز خبر داد.

با توجه به شاخص میلیاردرهای بلومبرگ گفته می شود که دارایی خالص این مرد ۳۱ ساله، ۴۷.۵ میلیارد دلار است و از هلدینگ برادران چارلز و دیوید کخ به ارزش ۴۵.۹ میلیارد دلار، پیشی گرفته است.

فیسبوک روز چهارشنبه خبر داد که فروش فصل چهارم این شرکت تا ۵۲ درصد افزایش و به ۵.۸۴ میلیارد دلار رسیده و درامد خالص آن بیش از دوبرابر شده و در حال حاضر به ۱.۵۶ میلیارد دلار رسیده است. هم اکنون بیش از ۱.۵۹ میلیارد کاربر در ماه وارد این شبکه ی اجتماعی می شوند.

۵ میلیاردری که در این رتبه بندی در جایگاه های بالاتر از این کارافرین جوان قرار گرفته اند عبارتند از: بیل گیتس (بنیانگذار مایکروسافت)، آمانسیو اورتگا (فعال در صنعت مد و موسس شرکت ایندیتکس)، وارن بافت (مدیر عامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره شرکت برکشایر هاتاوی)، جف بزوس (مدیر عامل و موسس آمازون) و کارلوس اسلیم (مالک تلمکس، آمریکا موویل و گروپو کارسو).

با توجه به شاخص بلومبرگ، مارک زوکربرگ یکی از ۷ میلیاردر در میان ۱۰۰ نفر از ثروتمندترین افراد روی زمین است که در سالی که گذشت، شاهد افزایش ثروت خود  بوده است.

هم اکنون این میلیاردرها دارای ارزش ترکیبی خالص ۳.۷ تریلیون دلاری هستند که نسبت به ماه می سال گذشته، کاهش ۱۴ درصدی از نقطه ی پیک ۴.۳ تریلیون دلاری داشته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: straitstimes


عصر تکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر