;
coinex

لنوو در جولای گوشی های “خلاقانه و جذاب” خود (تحت برند موتورولا) را عرضه خواهد کرد

لنوو در جولای گوشی های "خلاقانه و جذاب" خود تحت برند موتورولا را عرضه خواهد کرد

یوآنکینگ یانگ مدیر عامل لنوو با توجه به کساد بودن بازار خرید و فروش کامپیوتر ها و فضای رقابتی بازار موبایل و تنوع بسیار زیاد گوشی ها، کار سختی پیش روی دارد.

با وجود همه ی این مشکلات، یانگ خوشبین است. او در صحبت های هفته ی گذشته خود  اعلام کرده بود که امیدوار است تا کاربران گوشی های هوشند دوباره سمت پی سی ها که دستگاه هایی با امکانات بیشتر هستند روی بیاورند.

این ابراز امیدواری با وجود کاهش چشم گیر فروش کامپیوتر ها در سال های اخیر قدری عجیب به نظر می رسد. فروش پی سی ها در سال 2015 بقدری پایین بوده که کمترین آمار فروش از سال 2007 به بعد را رقم زده است. با این تفاسیر امیدواری به رونق دوباره ی فروش این محصولات عجیب بوده و به نظر می رسد که این سیر نزولی در سال 2016 همچنان ادامه داشته باشد.

نکته ی دیگری در مورد این شرکت وجود دارد این است که سال گذشته آمار فروش گوشی های هوشمند نیز با افت مواجه بوده است. آمار فروش شرکت در سال 2014 معادل 92.7 دستگاه بود، این در حالی است که این رقم در سال 2015 به 73.9 میلیون کاهش پیدا کرده است. با تمام این تفاسیر و آمار ها مدیر عامل لنوو همچنان امیدوار است.

به نظر می رسد که لنوو تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه و پیشرفت برند موتورولا قرار داده است. از همین رو قرار است در تابستان سال آینده و در آمریکا گوشی های هوشند جدیدی را معرفی کند. طبق ادعای این شرکت این محصولات جدید بسیار “جذاب و خلاقانه” خواهند بود. لازم به ذکر است که گوشی های موتو X Style و موتو X Paly سال  در تاریخ 28 جولای معرفی شدند. بنابراین بعید نیست که این گوشی های جدید که مدیر عامل لنوو از آن حرف می زند نسل چهارم گوشی های موتو X باشد.  او در ادعایی دیگر گفته است که شرکت اپل نمی تواند بیش از 50 درصد سهم بازار آمریکا را بدست آورد و به همین دلیل لنوو می تواند با ارائه ی محصولات جذاب توجه کاربران آمریکایی را به خود جلب کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر