;
coinex

انتشار گوشی آنر 5X در اروپا

انتشار گوشی آنر 5X در چهارم فوریه در اروپا انجام می شود.

انتشار گوشی آنر 5X در چهارم فوریه در اروپا انجام می شود.

هواوی برای تبدیل شدن به سومین تولید کننده برتر گوشی های هوشمند جهان در سال 2015 راه طولانی را پشت سر گذاشت. این کمپانی در سال گذشته محصولات خوبی را معرفی کرد که از ان جمله می توان به ساعت هوشمند هواوی واچ، نکسوس 6P و شماری دیگر از دستگاه ها اشاره کرد.

این کمپانی موفق به فروش 109 میلیون دستگاه در جهان شد که بخشی از ان تحت برند آنر (Honor) صورت گرفت. برند آنر در واقع با عرضه 60 میلیون دستگاه در سال 2014 معرفی شد که فروش بسیار خوبی بود یکی از این دستگاه ها که تحت نام آنر در سال گذشته راه اندازی شد و به زودی در اروپا نیز منتشر خواهد شد، آنر 5X خواهد بود.

این گوشی هوشمند رده میانی در اکتبر سال گذشته معرفی شد و در طول نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) که ماه گذشته در لاس وگاس برگزار شد، به صورت جهانی معرفی گردید. این کمپانی تایید کرد که انتشار گوشی آنر 5X در چهارم فوریه (پانزدهم بهمن ماه) انجام خواهد شد و این زمانی است که به بازار اروپا وارد خواهد شد. انتشار گوشی آنر 5X و معرفی آن به صورت زنده در رویدادی که در وبسایت رسمی هواوی نیز پخش خواهد شد، انجام می شود. این رویداد در چهارم فوریه از ساعت 2:30 عصر تا ساعت 9:30 شب به وقت گرینویچ برگزار خواهد شد. آنر 5X یک گوشی رده میانی است. این گوشی دارای نمایشگر 5.5 اینچی LCD با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. 2 یا 3 گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 615 در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 405 قدرت می گیرد. دوربین 13 مگا پیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 در پشت این گوشی قرار گرفته و دوربینی 5 مگا پیکسلی را می توان در جلوی آن یافت. گوشی آنر 5X دو سیمکارته بوده و اندروید 5.1.1 لالی پاپ بر روی آن پیش نصب شده است. این گوشی با اندازه های 8.2 در 76.3 در 151.3 میلیمتر، 158 گرم وزن داشته و از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند.

گوشی آنر 5X دو سیمکارته بوده و اندروید 5.1.1 لالی پاپ بر روی آن پیش نصب شده است. این گوشی با اندازه های 8.2 در 76.3 در 151.3 میلیمتر، 158 گرم وزن داشته و از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر