;
coinex

گوشی جدید هواوی در دوم اسفند ماه رونمایی می شود

گوشی جدید هواوی در 21 فوریه (یکشنبه، دوم اسفند ماه) در بارسلونا رونمایی خواهد شد.

گوشی جدید هواوی در 21 فوریه (یکشنبه، دوم اسفند ماه) در بارسلونا رونمایی خواهد شد.

خبر خوب برای طرفداران هواوی ؛ این شرکت چینی به تازگی تایید کرده که از جدید ترین گوشی هوشمند خود در تاریخ 21 فوریه (دوم اسفند ماه) رونمایی خواهد کرد.

21 فوریه برای دوستداران گوشی های هوشمند روز پر خبری خواهد بود بعد از توئیت اوان بلاس درباره رونمایی از سامسونگ گلکسی S7 در آن روز هواوی نیز در دوم اسفند خبر های خوبی دارد. کنفرانس MWC 2016 بسیار پربار خواهد بود. ال جی نیز رویداد مطبوعاتی خود را برای 21 فوریه برنامه ریزی کرده اما دقیقا مشخص نیست که آیا این شرکت کره ای قصد خواهد داشت از پرچمدار جدید خود، جی 5 در کنفرانس MWC 2016 رونمایی کند.

بهر حال بیست و یکم فوریه برای تولید کنندگان گوشی های هوشمند روز شلوغی خواهد بود، اینکه کدام کمپانی خواهد توانست شرایط را به نفع خود تغییر دهد بسته به مدل اطلاع رسانی و ترفند های تجاری آنهاست.

اگر چه هواوی از قبل برای رویداد مطبوعاتی خود در کنفرانس MWC 2016 دعوت کرده بود اما هیچ اشاره ای به اینکه گوشی جدید هواوی چه خواهد بود، نکرده بود. در این دعوتنامه این چنین آمده است: ” ما از شما دعوت می کنیم برای رونمایی جهانی از دستگاه های جدید هواوی در کنفرانس جهانی موبایل 2016 به ریچار یو و دیگر مدیران هواوی بپیوندید. بیایید و ببینید که هواوی چگونه با نوآوری در گوشی های همراه به خواسته های نسل آینده پاسخ می دهد.”

هواوی میت 8 یا هواوی پی 9 ؟ شاید هیچ کدام

هواوی اکنون بعد از سامسونگ و اپل سومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان است. این کمپانی از قبل یکی از قدرتمند ترین گوشی های را که قرار است به بازار عرضه کند، معرفی کرده بود؛ هواوی میت 8

هواوی اکنون بعد از سامسونگ و اپل سومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان است. این کمپانی از قبل یکی از قدرتمند ترین گوشی های را که قرار است به بازار عرضه کند، معرفی کرده بود؛ هواوی میت 8

این فبلت قرار است در دسترس خریداران چینی و برخی دیگر از کشور ها قرار گیرد. اما هواوی هنوز تاریخ انتشار جهانی آن را مشخص نکرده است. این شانس همچنان وجود دارد که هواوی در کنفرانس MWC 2016 برای محبوبیت بیشتر میت 8 در بین هواداران گوشی های اندرویدی بخواهد انتشار جهانی این دستگاه را اعلام کند و از این فرصت به بهترین شکل بهره برد.

دستگاه دیگری که بازار شایعات را داغ کرده، هواوی پی 9 است و انتظار می رود که چند هفته پس از کنفرانس MWC 2016 رونمایی شود. در ابتدا گفته می شد که هواوی پی 9 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با 6 گیگا بایت رم بسته بندی خواهد شد و نتایج شگفت انگیزی در بنچمارک بدست آورد، اما تا کنون هیچ مدرکی دال بر صحت این خبر که 6 گیگا بایت رم خواهد داشت، ارائه نشده است.

این احتمال همچنان وجود خواهد داشت که هواوی در کنفرانس جهانی موبایل امسال از گوشی جدیدی رونمایی کند که ممکن است هنوز درباره آن اطلاعی نداشته باشیم، اما خبر ها درباره رونمایی از میت 8 بسیار بلند به گوش می رسد.

خبر های مربوط به کنفرانس جهانی موبایل 2016 را با تکرا دنبال کنید و ببینید که گوشی جدید هواوی کدام خواهد بود؟

هواوی پی 9 است و انتظار می رود که چند هفته پس از کنفرانس MWC 2016 رونمایی شود. در ابتدا گفته می شد که هواوی پی 9 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با 6 گیگا بایت رم بسته بندی خواهد شد و نتایج شگفت انگیزی در بنچمارک بدست آورد، اما تا کنون هیچ مدرکی دال بر صحت این خبر که 6 گیگا بایت رم خواهد داشت، ارائه نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر