;
coinex

گوشی Funker ؛ اولین دستگاه ویندوز 10 موبایلی اسپانیا

گوشی Funker ؛ اولین دستگاه ویندوز 10 موبایلی اسپانیا

گوشی Funker توسط ماتادورها معرفی شد.

کمپانی اسپانیای فانکر (Funker) اولین گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 موبایل خود را معرفی کرد. این گوشی هم اکنون در دسترس خریداران اسپانیایی قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند جدید W5.5 Pro نام دارد و در محدوده گوشی های میان رده قرار می گیرد. به گزارش ویندوز سنترال مشتریانی که مایل به خرید این گوشی هستند می توانند از فروشگاه های آنلاین فانکر، گوشی W5.5 Pro را به قیمت 240 یورو خریداری کنند.

گوشی میان رده فانکر دارای نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با وضوح تصویری HD است. گوشی W5.5 Pro به لطف طراحی ساده و نازک آن، زیبا به نظر می رسد. این گوشی هوشمند با اندازه های 6.9 در 78.6 در 154.8 میلیمتر تنها 135 گرم وزن دارد. گوشی Funker W5.5 Pro به تراشه اسنپ دراگون 410 کوالکام با سرعت پردازش 1.2 گیگا هرتز مجهز شده و دارای 2 گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی است که از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگا بایت قابل ارتقاست. در پشت گوشی Funker دوربین 13 مگا پیکسلی با فوکوس خودکار و قابلیت ضبط ویدیوئی فول اچ دی قرار گرفته و در جلو دوربینی 5 مگا پیکسلی  برای سلفی و ویدئو چت وجود دارد.

گوشی Funker از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های ارتباطی این گوشی هوشمند می توان به 3G، وای-فای، بلوتوث 4.0، میکرو یو اس بی 2.0 و جی پی اس اشاره کرد. گوشی Funker توسط یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی روشن نگه داشته می شود اما هیچ زمان عملکردی از باتری توسط این تولید کننده منتشر نشده است.

 گوشی Funker یک دستگاه میان رده است که در اسپانیا در دسترس خواهد بود. بعید به نظر می رسد که این گوشی هوشمند در دیگر کشور های اروپایی عرضه شود، اما مسلما غیر ممکن نخواهد بود.

پس از حضور موفق کمپانی های گوشی ساز آسیایی به خصوص هواوی و شیائومی در بازار های جهانی، اکنون اروپا به دنبال معرفی یک تولید کننده بزرگ است، اینکه تا چه اندازه قاره سبز موفق به انجام آن خواهد بود به گذر زمان، مشخصات گوشی های ساخته شده و نوع بازاریابی آنها مربوط خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر