;
coinex

دوربین گلکسی S7 تا 0.8 میلیمتر نازک شده است

برآمدگی دوربین گلکسی S7 تا 0.8 میلیمتر کم شده است.

برآمدگی دوربین گلکسی S7 تا 0.8 میلیمتر کم شده است.

معرفی گوشی های گلکسی S7 گلکسی S7 اج نزدیک است. سامسونگ از قبل اعلام کرده بود که این پرچمداران را در 21 فوریه (دوم اسفند ماه) در کنفرانس MWC 2016 بارسلونا، رونمایی خواهد کرد. شایعات زیادی در مورد این گوشی ها منتشر شده، بنچمارک جدیدی از آن ها روئیت شده و رندر هایی تازه ای از این دستگاه ها نیز به بیرون درز کرده است و اکنون خبر های جدیدی درباره دوربین گلکسی S7 شنیده می شود.

یکی از منتشر کنندگان اطلاعات محرمانه که نسبتا شناخته شده است، OnLeaks@، در پاسخ به سوالی در توئیتر اطلاعاتی درباره برآمدگی دوربین گلکسی S7 منتشر کرد. به گفته او، برآمدگی دوربین گلکسی S7 بسیار نازک خواهد بود اما هنوز هم بیرون زده است برآمدگی آن تنها 0.8 میلیمتر ضخامت خواهد داشت که در مقایسه با برآمدگی دوربین گلکسی S6 بسیار نازکتر شده است. بیرون زدگی دوربین S6، 1.7 میلیمتر ضخامت دارد.

شایعات منتشر شده درباره دوربین گلکسی S7 خبر از یک سنسور BRITECELL می دهند که 12.2 مگا پیکسل خواهد بود. سنسوری که به نظر می رسد نسبت به دوربین 16 مگا پیکسلی گلکسی S6، کوچکتر شده باشد. تا آنجا که به طراحی کلی مربوط می شود گلکسی S7 و گلکسی S7 اج بسیار شبیه به پرچمداران سال گذشته، به خصوص گلکسی نوت 5 هستند. این دستگاه ها با ترکیبی از فلز و شیشه ساخته شده اند و جالب خواهد بود که ببینیم، سامسونگ برای آن ها از چه نرم افزاری استفاده خواهد کرد. مدیر جدید بخش گوشی سامسونگ، به نظر می رسد که بسیار مشتاق است تا نرم افزار گوشی های خط تولید گلکسی را بهبود ببخشد و ممکن است تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری TouchWiz نیز اعمال شود.

از دیگر مشخصات گوشی گلکسی S7 می توان به نمایشگر سوپر آمولد 5.2 اینچی با وضوح تصویری QHD اشاره کرد. بسته به موقعیتی که در آن زندگی می کنید این گوشی با 4 گیگا بایت رم در کنار پردازنده اسنپ دراگون 820 یا تراشه اکسینوس 8890، عرضه خواهد شد. سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بر روی آن نصب شده و رابط کاربری TouchWiz در بالای آن قابل دریافت است.

در نظر داشته باشید مشخصات مربوط به گوشی های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج هنوز در حد شایعه باقی مانده و هیچ سازمان یا شرکتی به طور رسمی آن ها را تایید نکرده است. تمامی این اطلاعات تا چند رور آینده و در طول برگزاری کنفرانس MWC 2016 مشخص خواهد شد. خبر های کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا را با تکرا پیگیری کنید.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر