;
coinex

اتومبیل خودران گوگل ، شبیه سازی 3 میلیون مایل رانندگی در روز

اتومبیل خودران گوگل ، با 3 میلیون مایل رانندگی در روز شبیه سازی شد.

اتومبیل خودران گوگل ، با 3 میلیون مایل رانندگی در روز شبیه سازی می شود.

گوگل با استفاده از مراکز داده ی غول پیکر خود به شبیه سازی 3 میلیون مایل رانندگی خودمختار در روز پرداخته است، این شرکت در گزارش ماهانه وضعیت رانندگی خودار آن را نشان داد.

3 میلیون مایل، یک راه واقعا طولانی است، می توان آن را مانند رانندگی بیش از 500 سفر بین نیویورک و لس آنجلس در نظر گرفت. اما در واقع باعث می شود تمام جوانب در اتومبیل خودران گوگل گنجانده شود. آمریکایی ها 2.7 تریلیون مایل در سال 2000 به تنهایی رانندگی می کنند ونیاز است که تمام داده های آن به اتومبیل خودران گوگل آموخته شود که رانندگی ایمن داشته باشند.

این شبیه سازی ها همچنین اجازه می دهد تا گوگل سناریوهای جدیدی بر اساس موقعیت های دنیای واقعی، ایجاد کند و برای مثال سرعت اتومبیل را در یک بزرگراه برای بررسی عملکرد، تنظیم کند. بنابراین مهندسان می توانند  به طراحی، رفع مشکل و بهبود آنها در شبیه ساز بپردازند و قبل از اینکه اتومبیل خودران گوگل بر روی جاده های واقعی قرار گیرد، اطمینان حاصل شود که از امنیت لازم برخودار است.

شرکت مادر جدید گوگل، آلفابت با اولین درآمد سه ماهه خود تبدیل به با ارزش ترین کمپانی بر روی زمین شده و از اپل سبقت گرفته است. گوگل در حال حاضر روی ‘G’ می ایستد و بخش بی شماری  از شرکت های مختلفی است که شرکت جدیدی به نام آلفابت را تشکیل می دهند. این ایده این چنین است که این شرکت های درونی، مانند X، می توانند عملکردی به عنوان بخشی از آلفابت داشته باشند. گوگل هنوز تعداد انگشت شماری تلاش های مشکوک، در مقایسه با کارهای عجیب و عریب اینترنت سنتی خود دارد که اتومبیل خودران گوگل ، تنها یکی از آنها است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ظهور اتومبیل خودران گوگل، دیدن اینکه گوگل برای ادامه ی ماجرا چه چیزهایی در نظر دارد، بسیار جذاب است.

گوگل با استفاده از مراکز داده ی غول پیکر خود به شبیه سازی 3 میلیون مایل رانندگی خودمختار در روز پرداخته است، این شرکت در گزارش ماهانه وضعیت رانندگی خودار آن را نشان داد.

در سال های اخیر، گوگل برای پاسخ دادن به سوالات ما، ظهور کرد و نه به سادگی اما در راستای سرویس نتایج جستجو ی مرتبط، به عنوان بهترین موتور جستجو، شناخته شد. اکنون این غول اینترنت از طریق یادگیری ماشین میزبان مراکز داده عظیمی است. این مراکز داده با اتومبیل خودران گوگل نیز کار خواهند کرد. گزارش شده است که یک نرم افزار در داخل اتومبیل خودران گوگل وجود دارد که 3 میلیون مایل را با استفاده از مراکز داده در سراسر جهان، شبیه سازی می کند. این حجم، بسیار گسترده است، آنقدر بزرگ که شما می توانید ساعت ها و ساعت ها فکر خود را صرف اندازه گیری معادل آن کنید، اما مسئله واقعی در اینجا این است که گوگل در مورد تست خود جدی است. این شبیه سازی به گوگل این فرصت را می دهد تا اطمینان حاصل کند که کد جدید و یا تغییرات، قبل از ترکیب با ماشین های “پاندا” و لکسوس suv امن است.

همانطور که مشخص است، ناوگان اتومبیل خودران گوگل در حال حاضر 10،000 مایل بر روی جاده ها در جهان واقعی تست می شود، اما این شبیه سازی همه چیز را به یک سطح جدید می برد. شبیه سازی در جهان خودروسازی فوق العاده پیچیده شده است و خیلی از آزمایش های خارج از فصل در طول فرمول 1 از طریق یک شبیه ساز انجام می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge ، androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر