;
coinex

اپ استور برای برخی از کاربران قطع شده است

اپ استور اپل برای برخی از کاربران در حال حاضر قطع شده است.

اپ استور و دیگر سرویس های فروشگاهی اپل مانند آیتیونز استور و آیبوک استور، برای برخی از کاربران در حال حاضر قطع شده است.

در واقع برخی از مورد استفاده ترین سرویس های اپل، از جمله اپ استور، آیتونز استور و آیبوک استور، ممکن است برای برخی از کاربران در حال حاضر در دسترس نباشد.

این وضعیتی است که سیستم اپل از صبح پنجشنبه نشان داد.

برخی از مورد استفاده ترین سرویس های اپل، از جمله اپ استور، آیتونز استور و آیبوک استور، ممکن است برای برخی از کاربران در حال حاضر در دسترس نباشد.

به نظر می رسد این قطعی در مدت کوتاهی قبل 10:00 EST آغاز شده باشد و بر تمام سرویس های فروشگاهی اپل، تاثیر گذاشته است. این بدان معناست که برخی از کاربران ممکن است قادر به دسترسی به محتوا و یا خرید در آن پلت فرم ها نباشند.

بنابراین اگر با قطعی سرویس اپ استور و دیگر سرویس های فروشگاهی اپل، مواجه شده اید، نگران نباشید شما تنها نیستید، این اتفاق برای برخی کاربران دیگر نیز در سراسر جهان رخ داده است و طبق معمول اپل فورا در صدد رفع آن بر می آید.

سایت تک اینسایدر علت قطعی سروریس های فروشگاهی اپل را از این شرکت جویا شده است، به محض به روز رسانی اطلاعات ما آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام اپل أیدی من وقتی به پسورد میرسه فعال نیست اینترنت من هم خیلی خوبه چرا نمیتونم برنامه دانلود کنم ایا اپل أیدی دارای زمان مصرف خاصی میباشد ایا باید مجدد اپل أیدی بخرم

    پاسخ