;
coinex

قاب باتری 8500 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس

قاب باتری 8500 میلی آمپر ساعتی ZeroLemon  برای گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس عرضه شد.

قاب باتری 8500 میلی آمپر ساعتی ZeroLemon  برای گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس عرضه شد.

سامسونگ به شدت به دلیل ارائه نکردن یک باتری قابل جابجایی برای گوشی های پرچمدار سال 2015 خود دوران بحرانی داشته است، حتی برای جبران آن تکنولوژی شارژ سریع و شارژ بی سیم را ایجاد کرد. در این راستا سازندگان قاب گوشی این فرصت غنیمت شمردند تا به عرضه محصولاتی با باتری خارجی بپرداند. دو ماه پیش ZeroLemon قاب باتری 3500 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس منتشر کرد. در حال حاضر ، این شرکت یک قاب باتری جدید برای هر دو این گوشی ها طراحی کرده است که یک باتری یکپارچه ی 8500 میلی آمپرساعتی است.

این قاب باتری ، بسیار بزرگ است و در صورتی که به طور کامل شارژ شود سه برابر زمانی که باتری داخلی این گوشی ها شارژ کامل داشته باشد، گوشی را روشن نگاه خواهد داشت. در مورد حفاظت نیز برای گوشی مناسب و معقول است و قابلیت های کاتر را برای تمام توابع ضروری و پورت ها به همراه دارد. با توجه به اینکه این قاب یک قاب باتری عظیم است، ZeroLemon ابعاد آن را برای گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس، 165.1 در  83 در  21.1 میلی متر ساخته است. با این ابعاد قاب باتری ZeroLemon نه تنها یک قاب بزرگ به گوشی اضافه می کند، بلکه تقریبا سه برابر ضخامت نیز به آن می افزاید. قیمتی که شما باید برای این قاب پرداخت کنید، 59.99 دلار در حالت خرده فروشی است. قاب باتری ZeroLemon برای نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس  در حال حاضر از طریق آمازون در دسترس است.

قاب باتری ZeroLemon

با این ابعاد قاب باتری ZeroLemon نه تنها یک قاب بزرگ به گوشی اضافه می کند، بلکه تقریبا سه برابر ضخامت نیز به آن می افزاید

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر