;
coinex

مدیر عامل فیس بوک : فیسبوک تا سال 2030، 5 میلیارد کاربر جهانی خواهد داشت

مدیر عامل فیس بوک ادعا می کند که، فیسبوک تا سال 2030، 5 میلیارد کاربر جهانی خواهد داشت

مدیر عامل فیس بوک ادعا می کند که، فیسبوک تا سال 2030، 5 میلیارد کاربر جهانی خواهد داشت

فیس بوک مدتی است که تاسیس شده است در واقع 12 سال پیش توسط مدیر عامل فیس بوک، مارک زوکربرگ به عنوان یک رسانه ی اجتماعی در اختیار سراسر جهان قرار گرفته و از این رو یک پایگاه کاربری بزرگ به دست آورده است. در مجموع، این سرویس حتی از کل جمعیت چین هم فراتر رفت. بسیاری از شما ممکن است بدانید که این پنجشنبه، 4 ام فوریه ، 12 امین سالگرد فیس بوک بود. که لقب ” روز دوستان ” را گرفته است، این تولد توسط مدیر عامل شرکت فیس بوک مارک زوکربرگ در قالب یک کنفرانس در دفاتر فیس بوک با نام تجاری جدید در روز دوشنبه برگزار شد. در این کنفرانس، زوکربرگ طی یک بیانیه جسورانه، پیش بینی کرد، که از طریق ترکیبی از بازاریابی و ارائه قابلیت اتصال به اینترنت که در آن به طور معمول هیچ کدام وجود تا کنون وجود نداشته است، فیس بوک به 5 میلیارد کاربر تا سال 2030 دست خواهد یافت. این رشد تعداد باور نکردنی از جمعیت جهان است، اگر پیش بینی مدیر عامل فیس بوک محقق شود، تنها 2 میلیارد بدون حساب کاربری فیس بوک باقی خواهند ماند.

تعداد کاربران فعلی فیس بوک در حدود 1.5 میلیارد، است این به این معنی است که هدف بلند پروازانه ی مدیر عامل فیس بوک یک جهش 3.5 میلیارد کاربری است که بیش از دو برابر پایه کاربر فعلی آن است. زوکربرگ نه تنها فکر می کند این امکان وجود دارد، بلکه آن را عمومی ساخته است. او بیان می کند: “ما می خواهیم اتصال و ارتباط همه ی افراد را محقق سازیم،  ما قصد همکاری با دولت ها و شرکت های مختلف را در سراسر جهان داریم.” از طریق این مشارکت ها، عمدتا در قالب ابتکار Internet.org فیس بوک به دنبال استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین خورشیدی، در میان وسایل دیگر، برای اتصال به اینترنت روستایی است.

اگر چه برخی از گروه ها نگران این هستند که Internet.org ممکن است به قصد گسترش پایه کاربران فیس بوک باشد، مدیر عامل فیس بوک اصرار دارد که قصد او صرفا ارائه ی خدمات بشردوستانه است. در حال حاضر، Internet.org در 25 کشور، در حال اجرا است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر