;
coinex

گوشی هوآوی GX8 ، به صورت رسمی، در آمریکا عرضه شد

گوشی هوآوی GX8 ، به صورت رسمی، در آمریکا عرضه شد.

گوشی هوآوی GX8 ، به صورت رسمی، در آمریکا عرضه شد.
هوآوی ماه گذشته گوشی میان رده ی هوآوی GX8 را به صورت رسمی در آمریکا معرفی کرد و عرضه ی آن از این هفته در این کشور آغاز شده است.
هوآوی با گذشت یک ماه از معارفه ی رسمی هوآوی GX8 ، از این هفته فروش رسمی آن را در آمریکا آغاز کرد. در واقع می توانهوآوی GX8 را ورژن آمریکایی گوشی های G8 و G7 Plus دانست که در ماه های گذشته در دیگر مناطق جهان عرضه شدند. دو سیم کارته بودن، پشتیبانی از فناوری 4G LTE، تفاوت این گوشی جدید نسبت به گوشی های G8 و G7 Plus است. این در حالی اسک که GX8 با فناوری LTE اپراتور های AT&T و T-Mobile سازگار است و کاربران ورایزون و Sprint از این قابلیت نمی توانند استفاده کنند.
هوآوی می گوید که جنس بدنه ی این گوشی 90% از فلز است. به نظر می رسد که هوآوی GX8، گوشی بسیار خوبی باشد اما نمی توان آن را فرا تر از یک گوشی میان رده دانست. این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی داشته ورزولوشن 1080p را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی اسنپدراگون 615 و پردازنده ی 8 هسته ای تامین می شود. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل توسعه از طریق کارت حافظه از مشخصه های حافظه ای این گوشی هستند. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 5.1 لالی پاپ خواهد بود اما این امیداواری وجود دارد که در آینده ای نزدیک آپدیتی برای این اندروید منتشر شود. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی های این گوشی هستند.
هوآوی GX8 از طریق آمازون و به قیمت 349.99 دلار فروخته خواهد شد. این گوشی در رنگ طلایی موجود خواهد بود و گفته می شود ورژن خاکستری رنگ آن نیز به زودی خواهد آمد.
هوآوی GX8 ، دومین گوشی است که هوآوی امسال در آمریکا عرضه کرده است. پیش از این نیز این شرکت گوشی آنر 5X را در آمریکا عرضه کرده بود. به نظر می رسد هوآوی برای فروش محصولات خود در مناطق آمریکا و اروپا برنامه ریزی کرده است.

هوآوی GX8 در رنگ طلایی گوشی هوآوی GX8

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر