;
coinex

تصاویر قاب های جدید گلکسی اس 7 و ال جی جی 5 فاش شد

تصاویر قاب های جدید گلکسی اس 7 و ال جی جی 5 فاش شد

گلکسی اس 7 و ال جی جی 5 دو گوشی هستند که این روز ها صحبت های زیادی راجع به آنها شنیده می شود و. این گوشی ها پرچمدار 2 شرکت بزرگ تولید کننده ی گوشی هوشمند هستند و انتظار می رود که ظرف هفته های آینده و در رویداد کنگره ی جهانی موبایل 2016 (MWC) در بارسلونا معرفی شوند. با توجه به نزدیکی برگزاری این رویداد این دو گوشی پرچمدار نقل محافل تکنولوژی شده اند و اخبار و شایعات زیادی راجع به آنها منتشر می شود

بخشی از این اخبار و شایعات از سوی شرکت های سازندگان قاب سرچشمه می گیرد. تصاویر قاب گوشی ال جی جی 5 از شرکت Olixar و قاب گوشی گلکسی اس 7 از سوی شرکت Spigen به بیرون درز شده است. آن طور که در تصویر مشخص است ال جی بر خلاف گذشته دکمه های تنظیم صدا و دکمه ی پاور را از پشت گوشی به کناره ها انتقال داده است. با توجه به این عکس ها به نظر می رسد که شایعات راجع به طراحی جدید ال جی صحت داشته باشد. ال جی در طراحی جی 5 از سبک قبلی خود که طرفداران زیادی هم داشت فاصله گرفته است. با توجه به عکس می توان دریافت که ال جی از دوربین دوگانه در پشت گوشی استفاده کرده است.

از سوی دیگر عکس مربوط به گلکسی اس 7 نیز طلاعات فاش شده در مورد گوشی را تایید می کند. این پرچمدار جدید سامسونگ از لحاظ طراحی تفاوت چندانی با گلکسی اس 6 ندارد و تغییراتی که در آن نسبت به پرچمدار سال 2015 ایجاد شده است شامل بهبودهای سخت افزاری و نرم افزاری می شود. از عمده بهبودهای این گوشی نسبت به پرچمدار سابق سامسونگ افزایش ظرفیت باتری آن است. همان طور که در عکس مشخص است دکمه ی هوم فیزیکی به گلکسی اس 7 بازگشته است و این گوشی از دکمه ی هوم فیزیکی بهره می برد.

دو گوشی ال جی جی 5 و گلکسی اس 7 قرار است در تاریخ 21 فوریه (2 اسفند) و در رویداد های سامسونگ و ال جی به صورت رسمی معرفی شوند.

تصاویر قاب های جدید گلکسی اس 7 و ال جی جی 5 فاش شد

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر