;
coinex

آیفون 5se صورتی رنگ در رویداد ماه مارچ معرفی می شود (شایعه)

آیفون 5se در رنگ صورتی تند عرضه می شود (شایعه)
آیفون 5se در رنگ صورتی تند تولید و عرضه خواهد شد.
شایعات اخیر از عرضه ی آیفون جدید اپل یعنی آیفون 5se خبر می دهند. این گوشی در رویداد بهاری اپل معرفی خواهد شد. بنا بر اخبار منتشر شده، ظاهر آیفون 5se شبیه به آیفون 5 اس خواهد بود؛ و علاوه بر شباهت ظاهری آن با آیفون 5 اس، از برخی قابلیت های پرچمداران اپل یعنی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس برخوردار خواهد بود. آیفون 5se در واقع مجموعه ای بهترین قابلیت های آیفون 5 اس، آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس است.
اما شایعه ی جدید منتشر شده از وجود رنگ صورتی تند در آیفون 5se خبر می دهد. نا گفته نماند که قبلا هم شایعه ی رنگ صورتی در آیفون ها وجود داشته است، برای مثال انتظار داشتیم که آیفون 6 اس هم در نسخه ی صورتی رنگ عرضه شود. البته این احتمال وجود دارد که رنگ رز گلد به اشتباه به عنوان رنگ صورتی در اخبار منتشر شده باشد. با تمام این اوصاف، احتمالا آیفون 5se در صورتی روشن تر و تند تری ارائه خواهد شد.
عجیب نیست که شایعات مختلفی راجع به آیفون های جدید منتشر شوند. در این میان، خبر گزاری ژاپنی Mac Otakara همیشه نمک خبر را بیشتر کرده است، اما با اینحال شایعات منتشر شده از این خبرگزاری تا حد زیادی محقق شده اند. شاید رنگ صورتی تند مطابق سلیقه ی همه ی افراد نباشد، اما به هر حال هواداران خود را خواهد داشت.
لازم به ذکر است که از وجود رنگ طلایی در این آیفون حرفی به میان نیامده است، بنابراین می توان انتظار داشت که رنگ صورتی جایگزین آن شود. این خبر هنوز به تایید رسمی نرسیده و تمام شایعات مبنی از حدس و گمان هستند، به این ترتیب نمی توان انتظار زیادی داشت.
بنا بر این گزارش، آیفون 5se در رنگ های صورتی، نقره ای و خاکستری عرضه خواهد شد. رویداد اپل رو 13 مارچ برگزار می شود، انتظار داریم که آیپد ایر 3 و اپل واچ جدید هم در کنار آیفون جدید اپل معرفی شوند.
اما نظر شما درباره ی رنگ صورتی تند آیفون 5se چیست؟ آیا شما یکی از افرادی هستید که این آیفون را خریداری می کنند؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر