;
coinex

کمپانی بنتلی ماشین الکتریکی تولید می کند

کمپانی بنتلی ماشین الکتریکی تولید می کند

کمپانی بنتلی هم به جمع تولید کنندکان ماشین های الکتریکی پیوست.

به دنبال استقبال زیاد از ماشین های سواری لوکس تسلا، کمپانی بنتلی هم خود را برای پیوستن به این بازار آماده می کند.

به گزارش Drive.com.au، کمپانی بنتلی قصد دارد با اضافه شدن به گروه فولکس واگن که آئودی و پورشه از اعضای آن هستند، ماشین الکتریکی مخصوص انگلستان خود را تولید کند. رولف فرنچ، مدیر مهندسی بنتلی به خبر نگار Drive گفت: “ما هنوز در مرحله ی بررسی امکانات و شرایط هستیم، اما قطعا سوالات زیادی پشت این بررسی ها نهفته است. با اینحال معتقدم از 6 ماه تا یک سال آینده، به جواب های مورد نظر رسیده و تصمیم نهایی را می گیریم. اما قطعا ماشین های الکتریکی، مسیر استراتژیک برای آینده ی بنتلی خواهند بود.”

پایه های این ماشین بر مبنای پلت فرم ماشین الکتریکی پورشه میشن ای قرار دارد، با اینحال از بدنه ی ظاهری و طراحی داخلی شیک بنتلی برخوردار خواهد بود. ماشین الکتریکی بنتلی از قدرت تکنولوژیک ماشین های الکتریکی پورشه بهره مند می شود، اما این بدان معنا نیست که ماشین های بنتلی در اندازه ی ماشین های پورشه ساخته می شوند.

رولف فرنچ اشاره کرد که احتمالا کانسپت بنتلی ای ایکس تی 10 اسپید 6 که در تصویر بالا مشاهده می کنید، ماشین الکتریکی کمپانی بنتلی خواهد بود. اندازه ی کوچک اسپید 6 می تواند برای رنج مسافتی، محدودیت ایجاد کند. با تمام این اوصاف و با توجه به علاقه ی بنتلی به ساختن ماشین های بزرگ، این احتمال وجود دارد که این خودروساز مسیر همیشگی خود را ادامه دهد. احتمالا ماشین الکتریکی بنتلی ظاهری شبیه به مولسان اسپید داشته باشد، علاوه بر اینکه یک موتور انتقال قدرت الکتریکی روی آن قرار می گیرد.

نا گفته نماند که به احتمال زیاد کمپانی بنتلی ماشین خود را قبل از معرفی رسمی به نمایش نخواهد گذاشت، و البته ممکن است با برند دیگری از گروه فولکس واگن همکاری کند. تسلا به خوبی ثابت کرده که بازار های مناسب برای ماشین های قدرتمند الکتریکی و لوکس وجود دارند. و اگر بخواهیم منصف باشیم، بنتلی هم یکی دیگر از کمپانی های تولید کننده ی بهترین ماشین های لوکس و در عین حال قدرتمند محسوب می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: mashable


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر