;
coinex

گوشی HTC One M10 ؛ آیا این نام باقی خواهد ماند؟

گوشی HTC One M10 پرچمدار بعدی کمپانی HTC است اما ... .

گوشی HTC One M10 پرچمدار بعدی کمپانی HTC است اما … .

بسیاری از گوشی های هوشمند و پرچمداران بعدی این صنعت، در رویدادی که با نام کنفرانس جهانی موبایل (MWC) شناخته می شود، خودنمایی خواهند کرد و این دلیل بسیار خوبی برای برند های معتبری خواهد بود تا دستگاه های مختلف خود را ارائه دهند. به عنوان نمونه سامسونگ و ال جی شرکت هایی هستند که پرچمداران خود را رسما برای اولین بار به عموم مردم نشان خواهند داد.

یکی دیگر از برند های مطرحی که پرچمدار بعدی خود را در کنفرانس MWC 2016 معرفی خواهد کرد، HTC است. گوشی HTC One M10 دستگاه بعدی این کمپانی است که در چند روز اخیر خبر ها و شایعات مختلفی از آن دیده شده اما هیچ کدام هنوز بصورت رسمی توسط کمپانی HTC  تایید نشده است.

امروز خبری به دستمان رسید که نشان می دهد HTC قصد ندارد پرچمدار خود را در کنفرانس MWC 2016 به نمایش درآورده و معرفی آنرا به رویدادی در تاریخ 11 آوریل (23 فروردین) موکول کرده است. جالبتر آنکه ظاهرا این گوشی نمی خواهد با نام HTC One M10 معرفی شده و ظاهرا تحت نام دیگری، رونمایی خواهد شد.

گذشته از تاریخ اعلام شده برای رونمایی از این گوشی هوشمند پرچمدار که شاید دیگر نتوان آن را HTC One M10 نامید، محل رونمایی از آن شهر لندن ذکر شده، اما متاسفانه جزئیات بیشتری ارائه نشده است. بهرحال در نظر داشته باشید که هنوز هیچ کدام از این خبر ها به طور رسمی تایید نشده و تمامی آن ها در حد یک شایعه باقی مانده است. فارغ از اینکه گوشی پرچمدار بعدی این کمپانی چه نامیده خواهد شد و آیا در کنفرانس MWC 2016 به روی صحنه خواهد رفت یا نه، مسلما برای کاربران آن چیزی که در درجه اول اهمیت قرار دارد مشخصات یک دستگاه خواهد بود. دستگاهی که به احتمال زیاد به پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 820 کوالکام مجهز شده و در کنار آن از 4 گیگا بایت رم برخوردار خواهد بود. چنین دستگاهی هر چه نامیده شود مسلما دستگاه قدرتمندی خواهد بود و ارزش آن را دارد که بخواهیم برای دیدن آن صبر کنیم .

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر