;
coinex

نمایشگر همیشه روشن در سامسونگ گلکسی اس 7

نمایشگر همیشه روشن در سامسونگ گلکسی اس 7

سامسونگ گلکسی اس 7 از قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره مند خواهد بود.

به گزارش 9to5Google، افرادی که در آینده از سامسونگ گلکسی اس 7 استفاده می کنند، می توانند بدون اینکه نمایشگر را روشن کنند، از اطلاعات به نمایش گذاشته شده روی آن با خبر شوند.

این قابلیت در نمایشگر های کوچک ساعت های هوشمند اندرویدی گوگل و ساعت هوشمند گییر اس 2 سامسونگ قرار گرفته است؛ صفحه ی سیاه و سفید این ساعت های هوشمند همیشه روشن بوده و زمان را نشان می دهد. اهمیت نمایشگر همیشه روشن به دلیل بهینه سازی مصرف باطری در گوشی های هوشمند و یا ساعت هاست؛ به این دلیل که برای روشن کردن نمایشگر از باطری استفاده نمی شود. بنابراین قابلیت نامبرده می تواند در گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 بسیار مفید باشد.

در حال حاضر، گوشی های هوشمند موتو ایکس 2014 و 2015، از قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره مند هستند. اطلاعات پایه ای و مفید از قبیل زمان، هشدارها و نوتیفیکیشن ها، به محض نزدیک شدن دست با گوشی، نمایش داده می شوند.

گفته می شود که نمایشگر گلکسی اس 7، آمولد خواهد بود، بنابراین می توان انتظار داشت که قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم روی آن قرار بگیرد. نمایشگر آمولد می تواند در مواقع لزوم، تنها قسمت هایی از نمایشگر را روشن کند و این توانایی قطعا به عمر باطری کمک می کند. نمایشگر های آمولد می توانند قسمت هایی از نمایشگر را که مشکی رنگ هستند، خاموش نگه دارد؛ به بیان دیگر، در واقع نمایشگر در قسمت های مشکی رنگ، خاموش است. برتری نمایشگر آمولد نسبت به نمایشگر ال سی دی که در گوشی آیفون 6 اس استفاده شده، در بهینه سازی مصرف باطری است. تمام قسمت های نمایشگر های ال سی دی روشن می شود، حتی اگر تصویر روی نمایشگر مشکی باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر