;
coinex

سامسونگ از تولید پردازنده ی آیفون 7 جا ماند

سامسونگ از تولید پردازنده ی آیفون 7 جا ماند

پردازنده ی اپل آیفون 7 توسط سامسونگ تولید نخواهد شد.

به گزارش الکترونیک تایمز، اپل تصمیم نهایی خود را درباره ی تولید کننده ی پردازنده ی A10 خود گرفت. شرکت Taiwan Semiconductor Manufacturin Compan، تنها تولید کننده ی تراشه ی مورد نیاز برای آیفون بعدی، یعنی آیفون 7 خواهد بود.

به گزارش 9to5Mac، در حال حاضر شرکت های سامسونگ و TSMC، پردازنده ی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را تولید می کنند؛ اما اپل به شدت تحت تاثیر پردازنده ای قرار گرفت که کمپانی TSMC معرفی کرده بود. کمپانی اپل قبلا هم همکاری خود را با سامسونگ متوقف کرده بود؛ کمپانی TSMC قبل از ورود و همکاری با سامسونگ برای ساخت پردازنده ی A9 در آیفون 6 اس، به تنهایی پردازنده ی A8 به کار رفته در آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را تولید می کرد.

طبق آمار های بنچمارک، کاربران آیفون 6 اس تفاوت پردازنده های به کار رفته در این گوشی ها را که TSMC آنها را ساخته، نسبت به واحد های ساخته شده توسط سامسونگ، به خوبی دریافته اند. اپل به کاربران خود این اطمینان را داد که تفاوتی بین گوشی ها وجود ندارد. هنوز مشخص نیست که آیا همین دلیل اپل برای توقف همکاری خود با سامسونگ بوده یا خیر.

آیفون 7 طبق روال همیشه ی اپل، در ماه سپتامبر (شهریور) عرضه می شود. گزارش می شود که آیفون 5 اس ای در رویداد بهاری اپل معرفی شود، اما پردازنده ی این آیفون، مشابه آیفون 6 اس خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر