;
coinex

گوشی فیلیپس V800 تاییدیه تنا را دریافت کرد

گوشی فیلیپس V800 تاییدیه تنا را دریافت کرد

گوشی فیلیپس V800 تاییدیه تنا (آژانس رگولاتوری چین) را دریافت کرد.

فیلیپس یکی از برند های معتبر شناخته شده در سراسر جهان است. این شرکت هلندی سالهاست که در ساخت دستگاه های تکنولوژی فعالیت می کند و حتی اگر گوشی های هوشمندش نسبت به برخی برند ها از محبوببیت پایین تری برخوردار باشد اما همچنان یکی از بهترین هاست. اخیرا یکی از دستگاه های این کمپانی، ماه گذشته در لیست تنا دیده شد. گوشی به شماره مدل Philips S711L که نشان می دهد، گوشی دیگری از این کمپانی توانسته تاییدیه تنا را دریافت کند.

گوشی فیلیپس V800 توانست تاییدیه تنا (آژانس رگولاتوری چین) را دریافت کند و به لطف این گواهی، مشخصات فنی و طراحی آن به خوبی مشخص شد. تصاویری که در زیر می بینید گوشی فیلیپس V800 را نشان می دهد.

مشخصات آن، دقیقا یک گوشی رده بالا را معرفی نمی کند اما دست کمی هم از آن نخواهد داشت. گوشی فیلیپس V800 دارای دو نمایشگر 3.7 اینچی HD با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است. این دستگاه با دو گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی قابل ارتقا ارائه خواهد شد. یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش 1.5 گیگا هرتز به آن قدرت می دهد، هر چند که هنوز از مدل این پردازنده اطلاعی در دست نیست. در پشت گوشی فیلیپس V800، دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلوی آن دوربینی 5 مگا پیکسلی خودنمایی می کند. این گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید 5.1 لالی پاپ، از شبکه ارتباطی 4G LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد. اطلاعی از ظرفیت باتری این دستگاه نیز وجود ندارد. در این لیست منتشر شده توسط تنا مشخصات این قطعه عنوان نشده است. گوشی فیلیپس V800 با اندازه های 19.1 در 60 در 116.8 میلیمتر، 206 گرم وزن خواهد داشت.

در این لیست اشاره شده که گوشی فیلیپس V800 با رنگ مشکی و نوار هایی طلایی رنگ در دسترس خواهد بود، هرچند که احتمال دارد رنگ های دیگری از آن نیز ارائه گردد. تا آنجا که به طراحی مربوط می شود، گوشی فیلیپس V800 دستگاه قابل توجهی است. برند سفید رنگ فیلیپس بر روی نوار زرد رنگ بالای این گوشی جلوه خاصی پیدا کرده است. سه کلید در زیر این نمایشگر موجود است که به ترتیب بستن، بازگشت و کلید اصلی را نشان می دهد. برای داشتن دیدی بهتر نسبت به این گوشی می توانید تصاویر آن را در زیر ببینید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر