;
coinex

با ویژگی های فوق العاده ی بی ام دبلیو آلپینا بی 7 آشنا شوید

با ویژگی های فوق العاده ی بی ام دبلیو آلپینا بی 7 آشنا شوید

بی ام دبلیو آلپینا بی 7 2017، ماشین فوق العاده ی کمپانی بی ام دبلیو است که در تابستان سال 2016 عرضه خواهد شد.

سری 7 بی ام دبلیو ماشین حیرت انگیزی است. ماشین پر سرعت و تکنولوژیکی که روز به روز به ویژگی های لوکس آن اضافه می شود. اما بعد از همکاری بی ام دبلیو با کمپانی آلپینا، دوره ی جدیدی در ماشین سواری سری 7 بی ام دبلیو آغاز شد. بیش از 50 سال از آغاز همکاری آلپینا با بی ام دبلیو می گذرد؛ و از آن زمان تا به حال، ویژگی های فنی و ظاهری ماشین های بی ام دبلیو به شدت متحول شده است. نتیجه ی آخرین همکاری این دو شرکت، بی ام دبلیو آلپینا بی 7 xDrive نام دارد؛ در ادامه با دلایل متفاوت بودن این ماشین آشنا خواهید شد.

بی ام دبلیو آلپینا بی 7 ، لوکس ترین ماشین دنیا نیست؛ اما به هرحال اختلاف چندانی با آنها ندارد. در طراحی داخلی این ماشین از چرم ناپا و چوب لوکس میرتل استفاده شده است. مواد به کار رفته در این ماشین، سواری آن را لذت بخش کره و در عین حال ظاهر چشم نوازی را ایجاد کرده است.

سیستم تعلیق ماشین تاثیر گذار است. اگر به دنبال راحتی و انعطاف هستید و در عین حال می خواهید از سواری در سطح جاده لذت ببرید، مود رانندگی آلپینا بی 7 و تنظیم تعلیق آن، این تناسب را ایجاد کرده اند. زمانیکه حالت +Sport فعال باشد، ماشین خود را پایین کشیده و شبیه به جتی عمل می کند که روی زمین در حال حرکت است. بی ام دبلیو آلپینا بی 7 از تکنولوژی Road Preview برخوردار است، این تکنولوژی می تواند اطلاعات مسیر پیش رو و جاده را جمع آوری کرده و سیستم تعلیق را مطابق با آن تنظیم کند؛ به این ترتیب، لذت رانندگی با این ماشین دو چندان خواهد شد.

به لطف موتور پر قدرت و تیونینگ فوق العاده ی آلپینا، تنظیمات انتقال قدرت و گیربکس، سیستم چهار چرخ متحرک و طراحی های سرعتی، بی ام دبلیو آلپینا بی 7 می تواند سرعت صفر تا 100 را در عرض 3.6 ثانیه به دست آورد. با در نظر داشتن سواری بودن و سایز این ماشین، این اندازه ی شتاب فوق العاده است. آلپینا اعلام کرده است که سرعت نهایی این ماشین، 193 مایل بر ساعت (310 کیلومتر) بوده و به نظر می رسد که همین مقدار کافی باشد.

ویژگی های سری 7 در این ماشین گنجانده شده است و این بدان معناست که این ماشین از تکنولوژی های رده بالا بهره مند شده است. بی ام دبلیو آلپینا بی 7 از سیستم نمایشگر هشدار دهنده و دوربین دید عقب خودرو بهره می برد؛ همچنین سیستم ادوات دیجیتالی گروهی منحصر به فرد آلپینا، می تواند طرح بندی ماشین را بسته به مود رانندگی، تغییر دهد. به نظر می رسد که بی 7 به سایر تکنولوژی های سری 7 مجهز خواهد بود؛ برای مثال می توان به کنترل سیستم اطلاعات سرگرمی با حرکات دست و کی فاب سوئیچ شبیه به قابلیت فراخوان تسلا، اشاره کرد.

بی ام دبلیو آلپینا بی 7 با اختلاف زیادی بالاتر از سایر رقیبان خود، مثل مرسدس بنز S63 AMG، آئودی اس 8 و یا حتی کادیلاک جدید سی تی اس-وی قرار گرفته است. این ماشین حتی اسم منحصر به فردی دارد و پلاک خاصی در کنسول مرکزی آن تعبیه شده است. فروش بی ام دبلیو آلپینا بی 7 2017 در ماه سپتامبر آغاز می شود؛ قیمت این ماشین هنوز مشخص نشده، اما با توجه به نسل های گذشته، به نظر می رسد که قیمتی معادل 130 هزار دلار داشته باشد.

ویژگی های سری 7 در این ماشین گنجانده شده است و این بدان معناست که این ماشین از تکنولوژی های رده بالا بهره مند شده است. بی ام دبلیو آلپینا بی 7 به سیستم نمایشگر هشدار دهنده و دوربین دید عقب خودرو مجهز شده است

سیستم تعلیق ماشین تاثیر گذار است. اگر به دنبال راحتی و انعطاف هستید و در عین حال می خواهید از سواری در سطح جاده لذت ببرید، مد رانندگی آلپینا بی 7 و تنظیم تعلیق آن، این تناسب را ایجاد کرده اند

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خوب بود , ممنون

    پاسخ