;
coinex

گوشی گلکسی جی 7 مدل 2016 و چیپ ست اکزینوس

گوشی گلکسی جی 7 مدل 2016 و چیپ ست اکزینوس

سری گلکسی جی سامسونگ توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران بدست آورد و با استقبال خوبی روبرو شده است. از این رو سامسونگ قصد دارد تا نسخه ی جدیدی از همه ی گوشی های سری جی را عرضه کند. سری جی معمولاً گوشی های سطح پایینی هستند اما سامسونگ در سال گذشته محصولی نسبتاً سطح بالا از این سری را با نام گلکسی جی 7 روانه ی بازار کرده بود و انتظار می رود تا نسخه ی جدیدی از آن را در سال 2016 عرضه کند. به تازگی اطلاعاتی از ورژن 2016 گوشی گلکسی جی 7 از سوی GFXBench منتشر شد. در لیست اطلاعات منتشر شده از این گوشی گفته شده بود که چیپ ست مورد استفاده در این گوشی ورژنی از اسنپدراگون خواهد بود. اما به نظر می رسد که این گوشی نسخه ای با چیپ ست اکزینوس نیز خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات جدیدی که از سوی GFXBench منتشر شده دستگاهی که در این بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفته است شماره مدل SM-JY10FN دارد و چیپ ست آن نیز اکزینوس 7870 سامسونگ است. پردازنده های سری اکزینوس تولید داخلی سامسونگ هستند و در کره ی جنوبی طراحی، توسعه و ساخته می شوند. دیگر خصوصیاتی که توسط GFXBench منتشر شدند شامل پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.69 گیگاهرتز و رم 2 گیگابایتی این گوشی می شود. بر اساس اطلاعات قبلی ورژن دیگر این گوشی که به چیپ ست اسنپدراگون مجهز است 3 گیگابایت رم خواهد داشت. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود.

گوشی گلکسی جی 7 در این بنچمارک در بخش تک هسته امتیاز 793 و در بخش چند هسته امتیاز 4368 را بدست آورد. به نظر می رسد تا زمان عرضه ی این گوشی زمان زیادی باقی مانده باشد و با توجه به این موضوع قیمت و زمان دقیق معرفی آن مشخص نیست. اما به احتمال زیاد قیمت مناسبی خواهد داشت. با توجه به ظهور شرکت های زیاد و تولید گوشی هایی با قیمت پایین سامسونگ قصد دارد تا بخشی از مشتریانی را که به دلیل قیمت بالای محصولات خود از دست داده را دوباره بدست آورد.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر