;
coinex

قیمت گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج فاش شد

قیمت گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج فاش شد

بنا بر اخبار و شایعات جدید گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به ترتیب قیمتی معادل 700 و 800 یورو خواهند داشت. سامسونگ این گوشی ها را در ماه جاری به صورت رسمی معرفی خواهد کرد و مدتی بعد نیز عرضه ی آنها آغاز خواهد شد.

گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ که جزو گوشی های پرچمدار سامسونگ به شمار می روند در تاریخ 2 اسفند طی همایش سامسونگ پرده برداری می شوند. تا کنون اخبار و شایعات بسیار زیادی از این گوشی ها منتشر شده است که از جمله ی آنها می توان به نتایج بنچمارک مختلف و فاش شدن مشخصات این گوشی اشاره کرد.

اما شایعات جدیدی از این گوشی منتشر شده است و این بار به قیمت این گوشی های پرچمدار سامسونگ مربوط می شود. بنا به شایعات جدید گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به ترتیب قیمتی معادل 700 و 800 یورو خواهند داشت. البته این قیمت ها به مدل 32 گیگابایتی آن مربوط می شود و بدیهی است که مدل های با حافظه داخلی بیشتر قیمت بیشتری خواهند داشت. این اولین باری نیست که چنین شایعاتی را راجع به قیمت این گوشی ها می شنویم. حدود یک ماه پیش بود که SamMobile چیزی شبیه این خبر را گزارش کرده بود. مدل 64 گیگابایتی این گوشی احتمالاً 60 الی 70 یورو گران تر خواهد بود. احتمالاً مدل 128 گیگابایتی این گوشی ها نیز عرضه خواهد شد اما قیمت آن در حال حاضر مشخص نیست. یکی از ویژگی های سری گوشی های گلکسی اس 7 این است که حافظه آن از طریق کارت حافظه قابل توسعه است و به نظر می رسد که خرید یک مدل 32 گیگابایتی و یک کارت حافظه جانبی در کنار آن امری منطقی باشد و اکثر مردم چنین انتخابی داشته باشند. اما در مورد زمان موجودیت این گوشی ها گفته می شود که پیش سفارش این گوشی ها از همان تاریخ 2 اسفند امکان پذیر خواهد بود و طبق اعلام سامسونگ از تاریخ 11 مارس عرضه ی این گوشی ها آغاز خواهد شد.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر