;
coinex

پیشنهاد جالب سامسونگ برای پیش خرید گلکسی S7

پیشنهاد جالب سامسونگ برای پیش خرید گلکسی S7

گلکسی S7 و گلکسی S7 اج، پرچمداران بعدی سامسونگ را پیش خرید کنید و یک هدست گییر واقعیت مجازی سامسونگ هم هدیه بگیرید.

گییر VR، هدست واقعیت مجازی سامسونگ است که از آخرین پرچمداران سامسونگ از جمله گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5، برای اجرای محتوای VR استفاده می کند.

محتوا از طریق یک گوشی سامسونگ سازگار و مطابق با دستگاه اجرا می شود؛ و هدست گییر واقعیت مجازی با استفاده از لنز های اپتیکال، محتوای VR را متمرکز می کند. تجربه ی هر محتوایی از دریچه ی واقعیت مجازی در مقایسه با تماشای فیلم و یا بازی کردن در نمایشگر های تخت، بسیار تاثیر گذار است؛ چرا که اجرای محتوای واقعیت مجازی (که از طریق موبایل ایجاد می شود)، تمام زاویه ی دید شما را در اختیار دارد.

انجام بازی های زیبایی مثل Lans’s End و تماشای هر فیلمی با تجربه ی واقعیت مجازی، با گییر VR و گوشی سامسونگ سازگار با آن، امکان پذیر است. و از آنجاییکه محتوای واقعیت مجازی، به تمام زاویه ی دید مسلط است، شما می توانید به هر قسمتی که دوست دارید نگاه کنید؛ این احساس مثل این است که شما واقعا در محل حضور دارید.

اگر گوشی های مناسب با هدست را در اختیار داشته باشید، هدست واقعیت مجازی سامسونگ به تنهایی با قیمت 99 دلار به فروش می رسد. در غیر این صورت، با خریداری یکی از پرچمداران نامبرده ی سامسونگ می توانید از گییر واقعیت مجازی استفاده کنید، که احتمالا قیمت نهایی آن 650 دلار خواهد بود. انتظار داریم که سامسونگ گلکسی S7 در 21 فوریه و در کنفرانس جهانی موبایل که در بارسلونا برگزار می شود، معرفی شود. تاریخ عرضه ی آن احتمالا به اواخر ماه مارچ یا اوایل آوریل موکول خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر