;
coinex

آیا Elite x3 گوشی هوشمند جدید HP خواهد بود؟

آیا  Elite x3 گوشی هوشمند جدید HP خواهد بود؟

مدت زیادی است که از عرضه ی آخرین گوشی هوشمند HP که مبتنی بر ویندوز بود، می گذرد. بعد از گذشت چند سال به نظر می رسد که HP گوشی جدید مبتنی بر ویندوز خود را به زودی عرضه خواهد کرد. اما سوالی که مطرح می شود این است که نام این گوشی همان HP Falcon است که ما در ماه سپتامبر برای اولین بار نام آن را شنیده بودیم؟

بنا به گفته ی Even Blass فاش کننده ی معروف عرصه ی تکنولوژی، این گوشی سیستم عامل ویندوز 10 موبایل را اجرا می کند و ویژگی های سطح بالایی دارد. گویا قرار است این گوشی نامی تحت عنوان HP Elite x3 داشته باشد. HP Elite x3 صفحه نمایش 5.8 اینچی دارد و رزولوشن کواد اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی آن توسط تراشه ی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 تامین می شود و میزان حافظه داخلی آن 64 گیگابایت خواهد بود. دوربین اصلی Elite x3، 20 مگاپیکسلی است و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 12 یا 13 مگا پیسکلی در جلوی گوشی تعبیه شده است.

Even Blass گفت که به احتمال زیاد Elite x3 یک گوشی با طراحی زیبا خواهد بود. “او گفت ما دقیقاً نمی دانیم که ظاهر این گوشی چگونه خواهد بود اما امیدواریم که طراحی فوق العاده ای داشته باشد.” در حال حاضر HP محصولی با نام Elite x2 که یک تبلت ویندوزی با بدنه ی از جنس منیزیم را به فروش می رساند. سوالی که مطرح می شود این است که آیا محصول جدید طراحی مشابه Elite x2 خواهد داشت؟
در حال حاضر اطلاعاتی راجع به زمان معرفی این گوشی وجود ندارد و باید منتظر ماند و دید که HP چه زمانی از گوشی هوشمند جدید پرده برداری خواهد کرد.

آیا  Elite x3 گوشی هوشمند جدید HP خواهد بود؟

 

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر