;
coinex

فروش آیفون 5 اس ای و آیپد ایر 3 بلافاصله بعد از معرفی رسمی

فروش آیفون 5 اس ای و آیپد ایر 3 بلافاصله بعد از معرفی رسمی

آیفون 5 اس ای و آیپد ایر 3 تقریبا بلافاصله بعد از معرفی رسمی، به فروش می رسند.

به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا محصولات خود را در هفته ی معرفی آنها به فروش برساند. به گزارش منابع معتبر، گوشی 4 اینچی اپل به نام آیفون 5 اس ای و آیپد ایر 3 روز سه شنبه 15 مارچ معرفی شده و فروش آنها در روز جمعه، 18 مارچ آغاز می شود. این منابع در ادامه اضافه کردند که احتمال پیش فروش این محصولات بسیار کم بوده و احتمالا برنامه ی فروش اپل با تغییراتی روبرو خواهد بود.

فروش آیفون 5 اس ای و آیپد ایر 3 بلافاصله بعد از معرفی رسمی آنها، می تواند استراتژی جدیدی برای اپل محسوب شود. این کمپانی به طور معمول، دو هفته بعد از معرفی رسمی محصولات خود، فروش آنها را آغاز می کند و البته این فروش ها از روش پیش فروش آنلاین هم برخوردار بود. در این بین، فروش آیپد پرو با تحولاتی مواجه بود؛ فروش این دستگاه تا دو ماه بعد از معرفی اولیه آغاز شد. این منابع خبری اعلام کردند که تولید آیفون 4 اینچی جدید در ماه ژانویه آغاز شد.

آیفون 5 اس ای 4 اینچی برای کاربرانی طراحی شده که به آپدیت های سخت افزاری آیفون و تکنولوژی های جدید و پر سرعت، در قالب و اندازه های کوچکتری نسبت به آیفون های بزرگ مثل آیفون 6 اس و 6 اس پلاس، نیاز دارند. اندازه ی آیفون 5 اس ای جدید شبیه به آیفون 5 اس که در سال 2013 منتشر شد، طراحی شده است؛ اما ویژگی های سخت افزاری آن مانند پردازنده های A9 و M9، تراشه ی NFC برای اپل پی، پشتیبانی 24 ساعته ی سیری، سیستم دوربین آیفون 6 و قابلیت لایو فوتو، شبیه به پرچمداران اخیر اپل، یعنی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس طراحی شده است. به گزارش منابع معتبر، آیفون 5 اس ای در رنگ های طلایی، رز گلد، نقره ای و خاکستری عرضه خواهد شد.

گفته می شود که آیپد ایر 3 به اتصال دهنده ی هوشمند برای لوازم جانبی اپل، مجهز شده است. این لوازم جانبی احتمالا کیبورد هوشمند و قلم اپل برای دستگاه های 9.7 اینچی، خواهند بود. آیپد ایر 3 نیز از پردازنده ی A9، آپگرید سیستم دوربین و احتمالا فلاش برای عکاسی بهتر، بهره مند خواهد بود. مجموعه ی جدیدی از اپل واچ هم در رویداد 15 مارچ معرفی خواهد شد. اپل واچ های جدید در رنگ های اسپرت، حلقه های اسپیس بلک و بند های سبک ناتو، به نمایش گذاشته می شوند.

.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر