;
coinex

تصاویر منتشر شده تنوع رنگی گلکسی اس 7 اج را نشان می دهد

تصاویر منتشر شده تنوع رنگی گلکسی اس 7 اج را نشان می دهدهنوز حدود یک هفته تا مراسم سامسونگ که قرار است پیش از شروع کنفرانس جهانی موبایل برگزار شود باقی مانده است. تا به امروز جزئیات زیادی از این گوشی به واسطه نتایج بنچمارک ها و شایعات مختلف فاش شده است. امروز نیز 3 تصویر رندر شده ی جدید از گوشی گلکسی اس 7 اج منتشر شده که تنوع رنگی این محصول را نمایش می دهد.

سامسونگ درست مثل سال قبل قصد دارد پرچمدار جدید خود را در دو نسخه ی معمولی و اج عرضه کند. شایعات اخیر به این موضوع اشاره داشتند که نسخه ی معولی گوشی نمایشگری به اندازه ی 5.1 اینچ و نسخه ی اج آن نمایشگر بزرگتر 5.5 اینچی دارد.

این تصاویر رندر شده ی جدید توسط Even Blass فاش کننده ی اطلاعات و فرد معروف عرصه ی تکنولوژی منتشر شده است. گویا این پرچمدار جدید سامسونگ قرار است در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی عرضه شود. همان طور که می دانیم و بارها در اخبار مختلف به آن اشاره شد پرچمدار جدید شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس 6 پرچمدار سال گذشته سامسونگ دارد.

هر دو گوشی جدید گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در تاریخ 11 مارس وارد بازار خواهند شد و به نظر می رسد که قیمت آنها به ترتیب 700 و 800 یورو باشد.

با توجه به اطلاعاتی که تا کنون از این دو گوشی فاش شده است، به نظر می رسد که سری گوشی های گلکسی اس 7 پیشرفت زیادی نسبت به اس 6 داشته است  و کاربران قرار است ویژگی هایی نظیر ضد آب و گرد و غبار بود، پشتیبانی از کارت حافظه microSD، دوربین با کیفیت بهتر، عمر باتری بهتر را در این گوشی های جدید تجربه کنند.

تصاویر منتشر شده تنوع رنگی گلکسی اس 7 اج را نشان می دهدتصاویر منتشر شده تنوع رنگی گلکسی اس 7 اج را نشان می دهد

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر