;
coinex

بازی های ماشینی و مسابقه ای رایگان برای آیفون و آیپد

بازی های ماشینی و مسابقه ای رایگان برای آیفون و آیپد

بازی های ماشینی و مسابقه ای بسیار محبوب هستند، به ویژه اگر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرند.

در ادامه با 8 تا از بهترین بازی های ماشینی و مسابقه ای آشنا خواهید شد، تمام این بازی ها جالب، سرگرم کننده و رایگان بوده و برای کاربران آیفون و آیپد طراحی شده اند.

ناگفته نماند که در حال حاضر هیچ کمبودی از لحاظ بازی های ماشینی و مسابقه ای در اپ استور احساس نمی شود و اکثر آنها واقعا سرگرم کننده هستند. بازی مسابقه ی واقعی Real Racing، آسفالت، مجموعه ی بازی های نیاز به سرعت یا Need for Speed، مسابقه ی CRS و مسابقه ی بی پروا، همگی ارزش امتحان کردن را دارند. اما گر از بازی های مسابقه ای لذت می برید و با توجه به اینکه به این صفحه مراجعه کرده اید، پس قطعا این بازی ها را امتحان کرده اید. بازی هایی که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد با بازی های بالا قابل مقایسه نیستند، اما بسیار جالب و سرگرم کننده هستند.

.

 

1. بازی شیرین کاری چرخ ها یا Stunt Wheels (لینک دانلود)

بازی شیرین کاری چرخ ها یا Stunt Wheels.

 

شما از بالا، صفحه ی بازی شیرین کاری چرخ ها را مشاهده می کنید. این بازی با ماشین مسابقه ای کوچک خود، پر از صحنه های هیجان انگیز پرشی، جهشی، جا خالی دادن و انفجار است. در این این بازی از گرافیک جالبی استفاده شده و زمینه ی آن کاملا رنگارنگ است. کنترلر ها به خوبی تعبیه شده اند. و موسیقی متن هیجان انگیز بازی شما را مجبور می کند که پدال ها را بیشتر فشار دهید. هیجانات بازی به همین جا ختم نمی شود؛ اگر از قدرت یو پی اس در مسیر مسابقه استفاده کنید، می توانید پیشتاز رقیبان خود باشید. کاهش ناگهانی سرعت و قابلیت تصادف کردن با ماشین های دیگر، تنها برخی از قابلیت های این بازی هستند.

2. کار ایکس دریفت Car X Drift (لینک دانلود)

کار ایکس دریفت Car X Drift.

دریفت، بهترین روش برای عبور از گوشه های مسیر نیست، اما انجام این کار واقعا هیجان انگیز است. در بازی کار ایکس دریفت، از لاستیک های در حال چرخش و هدایت ماشین در مسیرهای کناری و یا حتی کنترل ماشین در آن مسیر ها، لذت می برید. خوشبختانه، کنترلر های بازی با نحوه ی عملکرد بازی تناسب دارند و به راحتی می توان تمام روش های دریفت را در این بازی به کار برد. اما متاسفانه از جمعیت تماشاچیان در این بازی خبری نیست تا حرکات شما در بازی، آنها را هیجان زده کند.

3. مهارت های دیوانه وار موتور کراس 2 Mad Skills Motocross (لینک دانلود)

مهارت های دیوانه وار موتور کراس 2 Mad Skills Motocross.

بازی نامبرده جدید نیست، اما از هیجان لازم برای قرار گرفتن در این لیست برخوردار است. در بازی مهارت های دیوانه وار موتور کراس ، باید یک درت بایک را تحت کنترل داشته باشید و آن را در مسیر های پر از پستی و بلندی هدایت کنید. در این بازی می توانید از روی موانع بپرید و در هوا شیرین کاری از خود نشان دهید. هر چقدر که بیشتر بازی کنید، تجربه ی بیشتری کسب می کنید. با کسب امتیازات بیشتر می توانید موتور های سریعتر و بهتر برای خود تهیه کنید.

4. بازی وی اس ریسینگ 2 VS Racing (لینک دانلود)

بازی وی اس ریسینگ 2 VS Racing.

این یک بازی ارزشمند دیگر است که نباید آن را از دست بدهید. شما از بالا به صفحه ی بازی نگاه می کنید و از کنترلر ها و قابلیت های فیزیکی خوبی بهره می برید. با هر بار برنده شدن در این بازی می توانید پول هایتان را جمع کنید و در مراحل بالاتر از ماشین های بهتری استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که ماشین هایی که رقیب شما در این مسابقه هستند هم تقویت می شوند. از این بازی، به صورت تک نفره و حتی چند کاربره می توانید لذت ببرید.

5. بازی مسیر را به خاطر بسپار Does not Commute (لینک دانلود)

بازی مسیر را به خاطر بسپار Does not Commute.

این بازی، مسابقه ای نیست اما ماشین سواری یکی از قسمت های اصلی این بازی است. این بازی از روند منحصر به فردی برخوردار است. در این بازی باید سوار یک ماشین شده و آن را به مقصد تعیین شده برسانید، اما قبل از اینکه ماشین اول را به مقصد برسانید، ماشین دوم به مسیر شما اضافه می شود. ماشین سوم هم در راه است، در حالیکه دو ماشین دیگر هنوز در مسیر هستند. شاید به نظر برسد که همه چیز در این بازی به هم ریخته است، اما هدف بازی در این است که مسیر های هر کدام از ماشین ها را به خاطر بسپارید.

6. بازی تاکسی دیوانه Crazy Taxi (لینک دانلود)

بازی تاکسی دیوانه Crazy Taxi.

تا به حال آرزو کرده اید که راننده تاکسی باشید؟ قطعا اینطور نیست. اما اتفاقاتی که در این بازی رخ می دهد، کاملا با دنیای واقعی تفاوت دارد. هر چقدر که دیوانه وار تر برانید، امتیازات بیشتری کسب می کنید. خطوط مسیر در این بازی عوض می شوند، اما با اینحال شما کنترل ماشین خود را در اختیار دارید. باید مسافر بزنید و آنها را به مقصد برسانید، مسافرانی که از عملکرد شما راضی باشند، به شما کرایه می دهند.

7. بازی جاده ی پر از ازدحام: تحت تعقیب Smashy Road: Wanted (لینک دانلود)

بازی جاده ی پر از ازدحام: تحت تعقیب Smashy Road: Wanted.

تصور کنید در حال هدایت ماشینی هستید و نمی توانید سرعت را کم کنید. حالا تصور کنید که پلیس هم به دنبال شماست. این بازی تصویر خوبی از این احساسات را فراهم کرده است. بازی پر از ازدحام شما را به بزرگراه ها و جاده های شهری می برد، و در آن می توانید با ماشین های دیگر برخورد کنید. حتی می توانید از این کار لذت ببرید و جایزه بگیرید. هر چه قدر که در این بازی پیشرفت کنید و خرابی به بار بیاورید، نیروی پلیس قوی تری علیه شما ظاهر می شود. علاوه بر تمام اینها، 90 ماشین مختلف در این بازی به صورت قفل شده در نظر گرفته شده اند و شما می توانید با طی مسیر های مختلف، قفل آنها راباز کنید.

8. بازی پیکسل بوت راش (لینک دانلود)

ازی پیکسل بوت راش

آخرین باری که قایق سواری کردید را به یاد دارید؟ احتمالا زمان زیادی گذشته است. پس پشت سکان مجازی این قایق بایستید و توانایی های خودتان را بسنجید. پیکسل بوت راش ، یک بازی مسابقه ای معمولی ست؛ اما برای تسلط به این بازی، باید کمی زمان صرف کنید. می دانید که قایق ها مثل ماشین ها ترمز ندارند؛ بنابراین باید یاد بگیرید که چه زمانی شتاب را کم کرده و دوباره سرعت بگیرید. اگر به موقع از قدرت استفاده نکنید، از رقیبان خود در مسابقه عقب می مانید و اگر بیش از حد از قدرت استفاده کنید، قایق را وارونه می کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)