;
coinex

ظاهر آیفون 7 بدون جک هدفون در رندرها

ظاهر آیفون 7 بدون جک هدفون در رندرها، قابل مشاهده است.

ظاهر آیفون 7 بدون جک هدفون در رندرها، قابل مشاهده است.

به تازگی رندر جدیدی از ظاهر آیفون 7، دیده شده است و از طرفی همانطور که ما تا به اینجا می دانیم، آی فون 7 اپل  به طور قطع صنعت استاندارد 3.5 میلی متر جک هدفون را به نفع اتصال لایتینگ هدوفون و هدفون های بی سیم، حذف خواهد کرد؛ از این رو با در حال حاضر با وجود رندر های جدید دیده شده، می توانیم یک ایده ی بهتر از ظاهر آیفون 7 داشته باشیم و در رندر فاش شده از کانسپت این گوشی، شِمای بدون جک هدفون آن را ببینیم.

در حال حاضر، بدیهی است که هیچ دلیلی ندارد تا با دیدن این رندرها مطمئن شویم بقیه موارد در ظاهر آی فون 7 همان چیزی خواهد بود که در این رندرها مشاهده می شود تنها می توان دیدی نسبت به ظاهر آیفون 7 بدون جک هدفون داشت، ولی به هر حال تا همین جا بسیار جالب است که یک دستگاه بدون هیچ جک هدفون را ببینیم. این کانسپت، توسط آرتور ریس ایجاد شده است و یک ویدیو برای آن وجود دارد، اما این ویدئو کمی کانسپت را به قلمرو رویایی می برد، بنابراین ما قصد نداریم آن ویدئو را در اینجا بیاوریم. برخی از چیزهایی که ذکر می شود ممکن است بر اساس شایعات باشد، مثلا مقاومت در برابر آب و یا شارژ بی سیم از این دست موارد هستند و برخی دیگر از آنها مثل صفحه نمایش آمولد و یا هدفون بی سیم بر اساس گزارش ها، آمده اند. علاوه بر این، شایعاتی در این مورد وجود داشته است که اپل قصد حذف خطوط آنتن را دارد ولی کاربران اهمیت خاصی به آن نشان نداده اند، این مسائل ظاهری شاید برای دسته ای از خانم ها، جالب باشد که به شمای فیزیکی گوشی خود اهمیت می دهند.

بنابراین، بودن یک بخشی از این کانسپت که بسیار محتمل است از این واقعیت  گرفته شده است که لبه پایین گوشی، جک هدفون ندارد و به جای آن یک اسپیکر ثانویه دارد. ظاهر آیفون 7 بدون جک هدفون در تصاویر، واقعا خوب به نظر می رسد.

ظاهر آیفون 7 ظاهر آیفون 7 بدون جک هدفون در رندرها،

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر