;
coinex

گوشی ال جی جی 5 با دوربین دوگانه و نمایشگر ثانویه

 گوشی ال جی جی 5 با دوربین دوگانه و نمایشگر ثانویه همراه خواهد بود.

گوشی ال جی جی 5 با دوربین دوگانه و نمایشگر ثانویه همراه خواهد بود.

گوشی ال جی جی 5 ، پرچمدار بعدی ال جی، یک سیستم دوربین دو لنز جدید فانتزی و یک صفحه نمایش ثانویه دارد. این اطلاعات به نقل از یک فاش کننده خبری پرکار با نام کاربری توئیتر اوان بلاس، گفته می شود، اوان بلاس ادعا می کند که گوشی ال جی جی 5 را دیده است.

آنچه که در این میان جالب توجه است، سیستم دوربین دو لنز موجود در گوشی ال جی جی 5 است. با دو لنز و دو سنسور دوربین، ال جی جی 5 می تواند این امکان را برای کاربران بوجود آورد که با استفاده از اطلاعات این دو لنز، فوکوس عکس را بعد از گرفتن آن، تغییر دهند، یا می توانند از اطلاعات آن برای حذف آسان شی یک عکس و دیگر اثرات شسته و رفته استفاده کنند. همچنین ممکن است، دو دوربین در فواصل کانونی مختلف، این امکان را فراهم کند تا قابلیت زوم بهتری ایجاد شود. قابلیت زوم بهتر با دو لنز، چیزی است که در حال حاضر به دوربین آیفون 7 اضافه شده است. در مورد گوشی ال جی جی 5 ، در حال حاضر ما فقط می توانیم حدس بزنیم که دوربین ثانیوه خواهد داشت.

صفحه نمایش ثانویه در ال جی جی 5، می تواند به آنچه که در ال جی وی 10 شاهد آن بودیم، شبیه باشد؛ یک نوار کوچک از یک صفحه نمایش که همیشه روشن است و شما می توانید به صورت سفارشی تعدادی از برنامه های مورد علاقه خود، یک متن دلخواه و یا برنامه های اخیر را در آن مشاهده کنید. البته، ال جی می تواند تعدادی کاربرد جدید برای این صفحه نمایش ثانویه کوچک موجود در ال جی جی 5 ارائه دهد. همچنین باید توجه داشت که در اخبار فاش شده ی قبلی خبری از یک صفحه نمایش ثانویه موجود در ال جی جی 5 نبود، بنابراین این بخش از اطلاعات کمی شگفت آور است.

همچنین انتظار می رود یک سیستم منحصر به فرد در بخش پایین گوشی ال جی جی 5 تعبیه شود، به گونه ای که به عنوان یک درگاه برای کارتریج قابل جابه جایی باشد تا قادر باشید باتری گوشی را سریع و آسان از آن جدا کنید. همچنین ممکن است که این سیستم کارتریج مانند، کاربردهای دیگری نیز داشته باشد، اما همه ی این ها در حد حدس و گمان است. به خاطر داشته باشید که همه اطلاعات در مورد ال جی جی 5 از موارد درز شده و شایعات است که رسمی محسوب نمی شوند، پس آنها را با کمی چاشنی خبری در نظر بگیرید.

گفته شده است که گوشی ال جی جی 5 ، از ساختار پلاستیکی فاصله گرفته و به سمت ساختار فلزی براق، رفته است. بخش سخت افزاری این گوشی توسط سیستم روی تراشه ی اسنپدراگون 820 کوالکام تجهیز شده است و بخش نرم افزاری آن نیز اندروید 6.0 مارشمالو سفارشی، اجرا می شود.

ال جی ، رسماگوشی ال جی جی 5 را در روز یکشنبه 21 فوریه، در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016، معرفی خواهد کرد. پس از معرفی این گوشی ما جزئیات و مشخصات آن را گزارش خواهیم داد.

Images-and-drawings-of-the-alleged-LG-G5 (2) گوشی ال جی جی 5 ، پرچمدار بعدی ال جی، یک سیستم دوربین دو لنز جدید فانتزی و یک صفحه نمایش ثانویه دارد. گوشی ال جی جی 5 ، پرچمدار بعدی ال جی، یک سیستم دوربین دو لنز جدید فانتزی و یک صفحه نمایش ثانویه دارد. درگاه باتری ال جی جی 5

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر