;
coinex

استایلوس 2 ال جی در کنفرانس جهانی موبایل

قلم 2 ال جی در کنفرانس جهانی موبایل
استایلوس 2 ال جی در کنفرانس جهانی موبایل معرفی خواهد شد.
این شرکت قصد دارد استایلوس 2 ال جی مناسب برای گوشی های 5.7 اینچی را در کنار ال جی جی 5 و سایر گوشی های میان رده ی خود، در کنفرانس جهانی موبایل به نمایش بگذارد. استایلوس 2 ال جی به دنبال استایلوس جی 5 ال جی که در سال 2015 و مناسب برای گوشی های 5.7 اینچی عرضه شده بود، معرفی خواهد شد.
قابلیت های دیگر گوشی مخصوص برای استایلوس 2 ال جی ، کاربری قلم مورد نظر را بالاتر می برد. برای مثال، زمانی که قلم استایلوس از جایگاه خود در گوشی خارج می شود، قابلیت Pen Pop فعال می شود، این ویژگی می تواند لیستی از میان برها را به نمایش بگذارد. ال جی قابلیت دیگری را برای استایلوس 2 خود تعبیه کرده است؛ Pen Keeper، با ارسال نوتیفیکیشن، به کاربر کمک می کند که قلم استایوس را به درستی در جایگاه خود قرار دهد.
از ویژگی های دیگر این گوشی با نمایشگر 5.7 اینچی می توان به رزولوشن 1280*720، پردازنده ی 1.2 GHz چهار هسته ای و باطری 3000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی اشاره کرد. گوشی ال جی از یک رم 1.5 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی بهره می برد؛ و می توان با یک میکرو اس دی کارت، حافظه ی آن را افزایش داد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر