;
coinex

مشخصات گوشی شیائومی می 5 یک هفته قبل از رونمایی فاش شد

مشخصات گوشی شیائومی می 5 یک هفته قبل از رونمایی فاش شد

بعد از گذشت یک سال و انتشار شایعات زیاد و انتظار طولانی سرانجام شاهد معرفی گوشی پرچمدار شیائوم می 5 طی مراسم MWC 2016 خواهیم بود. همان طور که می دانید شیائومی شرکت چینی است که به واسطه ی تولید گوشی هایی با سخت افزار و مشخصات خوب و قیمت پایین توانست به محبوبیت زیادی برسد. در حالی که عرضه ی محصولات این شرکت تا کنون به آسیا محدود شده است، این امکان وجود دارد که با توجه به معرفی این گوشی در مراسم MWC 2016 که در بارسلونا برگزار خواهد شد شاهد عرضه ی اولین محصول شیائومی در بازارهای جهانی باشیم.
اما بعد از انتشار شایعات و اخبار بسیار زیاد در مورد این گوشی امروز شخصی مشخصات دقیق این گوشی طی انتشار عکسی فاش شد. مطابق این عکس منتشر شده گوشی شیائومی می 5 صفحه نمایش 5.15 دارد و روزلوشن 1080 در 1920 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی نیز توسط تراشه ی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 تامین می شود. متاسفانه در این عکس اطلاعاتی در مورد ساختار حافظه ی این گوشی وجود ندارد اما به نظر می رسد که حداقل رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی داشته باشد. ظرفیت باتری این گوشی 2910 میلی آمپر ساعت است. پورت مورد استفاده در این گوشی USB نوع C است و دو سیمکارته خواهد بود. می 5 به حسگر اثر انگشت نیز مجهز است.

دوربین اصلی این گوشی در لیست منتشر شده 16 مگاپیکسلی است که با لیزر اتوفوکوس و OIS همراه خواهد بود. دوربین جلوی این گوشی نیز 4 مگاپیکسل خواهد بود.

این عکس هیچ گونه از شایعات قبلی مبنی بر وجود صفحه نمایش حساس به فشار و امکان وجود نسخه ی ویندوز 10 این گوشی را تایید نکرده است. گفتنی است پرچمدار جدید شیائومی قرار است در تاریخ 24 فوریه معرفی می شود و قیمتی معادل 300 دلار دارد.

مشخصات گوشی شیائومی می 5 یک هفته قبل از رونمایی فاش شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر