;
coinex

ناکامی لئوناردو دی کاپریو در کسب جایزه ی اسکار در قالب یک بازی

ناکامی لئوناردو دی کاپریو در کسب جایزه ی اسکار در قالب یک بازی

ناکامی لئوناردو دی کاپریو در کسب جایزه ی اسکار، به یک بازی جالب و سرگرم کننده تبدیل شده است.

با توجه به پتانسیل های لئوناردو دی کاپریو ، به نظر می رسد که این بازیگر شغل مناسبی را برای خود انتخاب کرده است. دی کاپریو، که برای نقش آفرینی در فیلم های تایتانیک، تلقین (Inception) و گرگ وال استریت توانست جوایز بزرگی همچون بفتا و گلدن گلوب را کسب کند، همچنان در کسب جایزه ی اسکار ناکام مانده است.

اگر فکر می کنید می توانید در روند کسب اسکار به او کمک کنید، ادامه ی مطلب را بخوانید. لاین انیمیشن (Line Animation)، که متشکل از 6 کارگردان بریتانیایی ست، یک بازی مخصوص مرورگر، به نام داد و بیداد لئو در فرش قرمز را طراحی کرده اند. شما در این بازی می توانید کنترل دی کاپریو را در حال دوین، پریدن و زد و خورد در راه رسیدن به جایزه ی اسکار، در اختیار داشته باشید. بازیکن باید به سرعت کلید های G و H را روی کیبورد خود فشار دهد تا دی کاپریو را روی نمایشگر به حرکت وادارد؛ به صورت همزمان و با سرعت زیاد باید کلید اسپیس را نیز فشار داد تا لئوناردو دی کاپریو از دست عکاس های مزاحم و لیدی گاگا خلاص شود. بعد از سپری شدن این مراحل، بازیکن باید مراحل اضافی را انجام دهد؛ برای مثال، وارد لامبورگینی لئو شده و به او گوشزد می کنید که بیشتر تلاش کند. شما باید بتوانید نامزد رقیب رنگین پوست را نیز در بین حضار پیدا کنید. تمام اینها در حالیست که باید به سرعت کلید های نام برده را روی کیبورد فشار دهید. این بازی واقعا چالش برانگیز است، تقریبا غیر ممکن است که بتوانید دی کاپریو را به جایزه ی اسکار برسانید. ولی شاید شما بتوانید موفق شوید.

با اینکه گیمر ها تلاش می کنند دی کاپریو را در بازی داد و بیداد لئو در فرش قرمز به اسکار برسانند، این احتمال وجود دارد که دی کاپریو این بار موفق به کسب جایزه شود. لئوناردو دی کاپریو برای بازی در نقش هیو گلس، در فیلم بازگشته، نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد، در مراسم اسکار 2016 شده است. مراسم اسکار 2016 در 28 فوریه، در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت گرینویچ برگزار خواهد شد. به نظر شما این بازیگر امسال موفق خواهد بود و یا اینکه ما باید در این بازی به او بگوییم که سخت تر کار کند؟ این موضوع به زودی مشخص خواهد شد؛ اما تا آن زمان شما می توانید با بازی داد و بیداد لئو در فرش قرمز، مشغول باشید.

ناکامی لئوناردو دی کاپریو در کسب جایزه ی اسکار در قالب یک بازی

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر