;
coinex

سفر دریایی مجازی با همکاری سامسونگ و AT & T  

 سفر دریایی مجازی با همکاری سامسونگ و AT & T برای کاربران امکان پذیر شده است.

سفر دریایی مجازی با همکاری سامسونگ و AT & T برای کاربران امکان پذیر شده است.

سفر دریایی در سواحل و نسیم های گرمسیری، به وسیله ی قایقرانی دریاهای آزاد با کشتی های کروز تجربه می شود اما متاسفانه در طول ماه های زمستان، کمی دشوار است؛ از این رو سامسونگ و AT & T با همکاری هم تلاش کرده اند تا برای افراد علاقه مند به سفر دریایی و داشتن تجربه ی واقعیت مجازی، خورشید و یک فضای سرگرم کننده را در دریاهای آزاد، به صورت مجازی و با تجربه ی واقعیت مجازی هدست گیر وی آر سامسونگ، ایجاد کنند.

تجربه ی سفر دریایی مجازی در فروشگاه 133 AT & T در سراسر 37 ایالت در آمریکا ارائه خواهد شد، این سفر دریای مجازی امکانی فراهم می کند تا کاربر یک تجربه ی منحصر به فرد با هدست گیر وی آر داشته باشد. لیست کاملی از فروشگاه های این شرکت در اینجا در دسترس است. بازدیدکنندگان به سادگی، هدست گیر وی آر را بر روی سر خود قرار داده و به واسطه ی آن می توانند با دیدین مناظر و شنیدن صداها یک سفری دریایی و آرامش بخش در تعطیلات، تجربه ی کاملی از سفر دریایی مجازی داشته باشند. تجربه واقعیت مجازی، به طور انحصاری برای این سفر دریایی مجازی ، توسط شرکت کارناوال و 10 برند سری کروز جهانی، توسعه داده شده است.

کاربران علاقه مند می توانند از فردا به یک فروشگاه AT & T بروند و  به طور کامل راه رفتن در یک کروز، تجربه واقعیت مجازی و سفر دریائی مجازی را که به صورت همهجانبه به وسیله ی گیر وی آر طراحی شده است، تجربه کنند.

بازدید کنندگان فروشگاه همچنین می توانند با وارد کردن محتوا، برنده ی هفت روز سفر دریائی با یکی 10 سری کارناوال کورپوریشن هلند-آمریکا ، پرینسس کروز و برندهای سری کروز کارناوال شوند، آنها باید با تجربه ی واقعیت مجازی و ثبت نام از طریق یک تبلت در فروشگاه و یا با مراجعه به www.vrcruisewlcl.com در مسابقه شرکت کنند. مسابقه  از فردا تا 11 مارس باز است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر