;
coinex

تصویر باتری قابل تعویض گوشی ال جی جی 5

تصویر باتری قابل تعویض گوشی ال جی جی 5

گوشی ال جی جی 5 پرچمدار بعدی ال جی خواهد بود که یکی از دستگاه هایی است که تا کنون شایعات زیادی در مورد آن به گوش رسیده و به طور حتم در کنفرانس جهانی موبایل در کانون توجهات قرار خواهد گرفت. تا کنون تصاویر و گمانه های زیادی در مورد سبک طراحی جدید این گوشی و مشخصات آن منتشر شد. در این راستا امروز تصویر جدیدی از باتری قابل تعویض این گوشی دیده شده که به نوعی شایعات قبلی را تایید می کند.

همچون گذشته ال جی نوآوری هایی را در گوشی پرچمدار خود آورده است. شایعه شده است که یکی از این نوآوری ها بهری گیری از Magic Slot موسوم به شیار جادویی است. Magic Slot یک آداپتور اکسترنال است که با کمک آن می توان از قابلیت های بیشتری در دوربین استفاده کرد و یا امکانات صوتی گوشی را گسترش داد. البته گفته می شود که این آداپتور ویژگی های بسیار بیشتری دارد که در هنگام معارفه ی گوشی در مورد آن بیشتر صحبت می شود.

اما یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی جی 5 وجود باتری قابل تعویض است. با این که قسمت پشت این گوشی یکپارچه و غیر قابل تعویض است ولی امکان خارج کردن باتری از قسمت پایین گوشی وجود دارد. همچنین گفته می شود که این باتری از فناوری شارژ سریع (Fast charging)بهره می برد. در ادامه مروری کوتاه بر مشخصات این گوشی خواهیم داشت.

انتظار می رود که جی 5 صفحه نمایش 5.3 اینچی و رزولوشن کواد اچ دی داشته باشد. قدرت پردازشی این گوشی همان گونه که دیروز کوالکام نیز تایید کرد بر عهده ی تراشه ی اسنپدارگون 820 و پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 صورت می گیرد. دوربین اصلی آن 16 مگاپیسکلی و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. میزان رم این گوشی نیز 4 گیگابایت خواهد بود.

نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی جی 5 اندروید 6 مارشمالو است و واسط گرافیکی مخصوص ال جی بر روی آن اجرا می شود.

به هر حال تا روز یک شنبه باید صبر کرد و دید که پرچمدار جدید ال جی چگونه است و چه ویژگی های دیگری را دارا خواهد بود.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر