;
coinex

صفحه نمایش تاشو ی اولد سامسونگ با شیشه ی هیبریدی

صفحه نمایش تاشو ی اولد سامسونگ در سال جاری در یک محصول تاشوی این شرکت دیده می شود.

صفحه نمایش تاشو ی اولد سامسونگ با شیشه ی هیبریدی، در سال جاری در یک محصول تاشوی این شرکت دیده می شود.
یک گزارش جدید اشاره می کند که سامسونگ به دنبال ارتقاء تکنولوژی اولد تاشو به واسطه ی همکاری با شرکتی به نام اسپویل تکنولوژی، است. این ممکن است به یک همکاری استراتژیک منجر شود زیرا سامسونگ می تواند از موادی که توسط اسپویل عرضه می شود در پتنل های اولد آینده خود استفاده کند. اسپویل، پانل شیشه ای تاشو خود را تحت عنوان “Hybrimer”، به بازار عرضه می کند. این پانل ترکیبی از هیبرید پلیمر است. گفته شده است که این مواد به طور قابل توجهی با دوام تر از ویلو گلاس کورینگ و دیگر مواد شیشه ای تاشو  ارائه شده از دیگر تولید کنندگانی مانند سومیتومو و گونجه است.
در حالی که تکنولوژی صفحه نمایش تاشو ، قبلا توسط بسیاری از تولید کنندگان نشان داده شده است، سامسونگ شاید یکی از آنهایی باشد که خیلی زودتر از باقی تولیدکنندگان، آن را به منصه ظهور برساند. چند سالی است که نمونه های اولیه از این نمایشگر دیده می شود و در حال حاضر به نظر می رسد که، وقت آن است که یک نسخه تجاری از صفحه نمایش تاشو ی این شرکت، در سال جاری دیده شود. در ابتدا پیش بینی شده بود که اولین گوشی با صفحه نمایش تاشو ی این شرکت در سال 2015 عرضه می شود، اما این اتفاق عملی نشد. بنابراین ما امیدواریم که در سال 2016 ، اولین گوشی با صفحه نمایش تاشو ی سامسونگ را ببینیم.
در اواخر سال 2014، سامسونگ، یک پنل صفحه نمایش تاشو ی 5.5 اینچی و یک صفحه نمایش تاشو ی 10 اینچی آمولد را به نمایش گذاشت که به احتمال زیاد در اولین محصولات تاشوی سامسونگ استفاده خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر