;
coinex

دوربین گیر 360 سامسونگ معرفی شد

دوربین گیر 360 سامسونگ، در رویداد آنپک این شرکت در بارسلونا، معرفی شد.

دوربین گیر 360 سامسونگ، در رویداد آنپک این شرکت در بارسلونا، معرفی شد.

سامسونگ امروز در کنار گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، اولین دوربین 360 درجه خود را در رویداد آنپک 2016 ، معرفی کرد. گیر 360، دوربینی است که این امکان را فراهم می آورد تا هر کسی به راحتی بتواند تصاویر و فیلم های 360 درجه ایجاد کند. سامسونگ ادعا می کند که محتوای ایجاد شده با استفاده از دوربین گیر 360 در هر لحظه که گرفته شود، بسیار عالی خواهد بود. پس از آن، عکس ها و قیلم های گرفته شده را می توان با استفاده از هدست گیر وی آر و گوشی های هوشمند با واقعیت مجازی سازگار کرد  و از آن لذت برد.

دوربین گیر 360 سامسونگ، به سنسورهای دوگانه دوربین CMOS 15 مگاپیکسلی، مجهز است که هر کدام به خودی خود لنزهای واید فیش آی هستند. هر دو سنسور توسط لنزهای روشن با فاصله کانونی  ƒ/2.0  تجهیز شده اند، بنابراین در شرایط کم نور، نباید مشکلی ایجاد شود. این سنسور دوربین به کاربران در گرفتن فیلم 360 درجه با وضوح 3840 X 1920 پیکسل (30 فریم در ثانیه) و یا 30 مگاپیکسلی (7776 در 3888) کمک کند. همچنین گزینه ای برای استفاده از یک سنسور دوربین برای تصاویر 180 درجه با زاویه دید عریض با وضوح 15 مگاپیکسل وجود دارد.

این دستگاه یک صفحه نمایش 0.5 اینچی پی اولد دارد که برای نشان دادن بیتی از اطلاعات، مانند تعداد تصاویر کلیک شده، مدت زمان ضبط ویدئو و چیزهای دیگر، استفاده می شود. سامسونگ از پردازشگر تصویر DRIMe5s استفاده می کند، این پردازشگر، کمک می کند تا دستگاه فیلم ها را در فرمت MP4 ذخیره کند. یک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی وجود دارد که از طریق آن، حافظه دستگاه می تواند تا 128 گیگابایت ارتقاء یابد. اتصالات هوشمند گیر 360 شامل دو باند وای فای  ac/b/g/n، وای فای دایرکت، بلوتوث V4.1 ، NFC، و یک پورت میکرو یو اس بی v2.0 می شود.

یکی دیگر از جنبه های این دستگاه قابلیت حمل و مقاوت در برابر آب و گرد و غبار است (گواهینامه IP53). سامسونگ این دوربین را کروی شکل کوچک و سبک ایجاد کرده است، بنابراین حمل آن نباید مشکل باشد. شتاب سنج و ژیروسکوپ نیز دردوربین گیر 360 سامسونگ، دیده می شود. باتری قابل جابجایی این دوربین، دارای ظرفیت 1350 میلی آمپر ساعتی است، اما این شرکت تا به حال چیزی در مورد عمر باتری آن ذکر نکرده است.

سامسونگ برخی از گزینه های اساسی مانند وضوح، تعادل رنگ سفید، EV، و ISO را در دوربین گیر 360 خود فراهم کرده است. قابلیت “ویند کات”، سر و صدای باد را در فیلم ها، کاهش می دهد. دوربین گیر 360 با استفاده از برنامه ی سامسونگ گیر 360، به گوشی های هوشمند، متصل می شود. برنامه ActionDirector گیر 360 برای PC نیز، در زمینه ی ویرایش تصاویر و فیلم ه، استفاده می شود. زمانی که دوربین گیر 360 سامسونگ با یک دستگاه گلکسی همگام سازی شود، کاربران می توانند پیش نمایش تصاویر و فیلم ها را به صورت بلادرنگ ببینند.

با دوربین گیر 360 ، کاربران می توانند تصاویر HDR، فیلم گذشت زمان، و فیلم های لوپینگ نیز بگیرند. همچنین گزینه ای برای ذخیره کردن محتوا بر روی گوشی های هوشمند متصل و یا به اشتراک گذاری آن به طور مستقیم روی سرویس های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب و گوگل استریت ویو، وجود دارد. دوربین گیر 360 ، با گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 پلاس، نوت 5 و طبیعتا با گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، سازگار است. این دوربین در شروع فصل دوم سال جاری در کشورهای منتخب، در دسترس خواهد بود.

سامسونگ از نظر لوازم جانبی، یک سه پایه دوربین نیز برای گیر 360 خود به فروش می رساند، اما این دوربین با لوازم جانبی دوربین های مختلف که در بازار در دسترس هستند هم سازگار خواهد بود. هدف سامسونگ این است که یک اکوسیستم کامل برای کمک به کاربران گلکسی به منظور راحتی در ایجاد محتوای قابل قبول و با بهره گیری از محتوای خود، با استفاده از محصولات تلفن همراه این شرکت از جمله گوشی های هوشمند گلکسی، دوربین گیر 360 و هدست گیر وی آر، مهیا کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر