;
coinex

اولین تبلت ویندوزی هواوی برای رقابت با اپل و سامسونگ

این شرکت چینی اولین تبلت ۲ در ۱ ویندوزی خود را که تحت عنوان میت بوک (MateBook) شناخته شده است، منتشر کرد.

بعد از اینکه هواوی به عنوان سومین سازنده ی بزرگ گوشی هوشمند شناخته شد، هم اکنون بر روی بخش تبلت برای رقابت با سامسونگ و اپل متمرکز شده است.

این شرکت چینی اولین تبلت ۲ در ۱ ویندوزی خود را که تحت عنوان میت بوک (MateBook) شناخته شده است، منتشر کرد.

این دستگاه ۱۲ اینچی با یک پوشش صفحه کلیدی، باتری با عمر خوب و صفحه نمایشی بزرگ همراه می شود.

ریچارد یو (Richard Yu) مدیر عامل گروه کسب و کار مشتری شرکت هواوی میت بوک را به عنوان یک ابزار بهره وری موبایل توصیف می کند که همزمان با چند فاکتور تحرک، بازدهی بالا، کار و سرگرمی  ادغام شده است.

این دستگاه با حداقل توجه به ظاهر طراحی شده است و دارای بدنه ی آلومینیومی با کیفیت بالاست و بدنه ی محافظ قوی با وزن فوق العاده کم، ۶۴۰ گرمی به نمایش می گذارد. با توجه به وزن این تبلت باید گفت که از آیپد پرو ۷۱۳ گرمی و سرفیس پرو ۴ ۷۶۶ گرمی سبک تر است.

این دستگاه ششمین نسل از پردازنده ی دو هسته ای اینتل کور سری M با سرعت حداکثر ۳.۱ گیگاهرتز، رم ۴ گیگابایتی تا ۸ گیگابایتی و ظرفیت ذخیره سازی از ۱۲۸ گیگابایتی تا ۵۱۲ گیگابایتی به نمایش می گذارد.

ریچارد یو گفت که پوشش صفحه کلیدی که به همراه این دستگاه عرضه می شود، به ضخامت ۱.۵ میلی متر است و در طراحی آن از کلیدهای بزرگتر استفاده شده است تا خطاهای مربوط به تایپ کردن را به حداقل برساند. این تاچ پد درون ساز از تکنولوژی مالتی تاچ استفاده می کند که از حرکات دقیق و هموار بر روی صفحه کلید در عین راحتی استفاده می کند.

هواوی تنها سازنده ی  تبلتی است که در طول سال گذشته رشد کرده است و دیگر سازندگان از جمله اپل و سامسونگ آماری نزولی ثبت کرده اند. هواوی دارای رشد سالانه ی ۱۶ درصدی است.

میت بوک دارای فریمی فوق العاده باریک و نسبت صفحه به بدنه ی ۸۴ درصدی است. این صفحه نمایش از رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی و از یک زاویه ی گسترده ی ۱۶۰ درجه ای برای تجربه ای همه جانبه رخ نمایی می کند.

قلم استایلوس میت پن (MatePen) دارای ۲۰۴۸ سطح حساسیت با تاخیر زمانی صفر است. این قلم همچنین از عملگرهای گرافیکی و توابع ریاضی هم پشتیبانی می کند و می تواند به عنوان یک اشاره گر لیزری به هنگام ارائه و سخنرانی مورد استفاده واقع شود.

ریچارد یو گفت که میت بوک اولین دستگاهی است که در قسمت جانبی دارای اسکنر اثر انگشت است و از تشخیص حساسیت ۳۶۰ درجه ای، پشتیبانی می کند. اثر انگشت های متفاوت می توانند برای حساب های کاربری چندگانه مورد استفاده واقع گردد.

این میت بوک  در ماه های آتی در آسیا، اروپا و امریکای شمالی در دو رنگ زیبای خاکستری و طلایی رنگ در دسترس قرار می گیرد.

 این میت بوک بسته به پردازنده و مشخصات، قیمتی بین ۷۹۹-۱۷۹۹ یورو قیمت گذاری شده است و پوشش کیبوردی آن ۱۴۹ یورو و میت پن هم به قیمت ۶۹ یورو به فروش خواهد رسید.

 .

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gulfnews


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر