;
coinex

اهمیت محتوا در استارتاپ ها از نگاه برادران دیجی کالا

اهمیت محتوی در استارت آپ ها از نگاه برادران دیجی کالا

یکی از پنل های جالبی که امروز در جشنواره ی وب ایران صورت گرفت گفت و گوی جذاب آقای اکبر هاشمی سردبیر هفته نامه ی شنبه با برادران محمدی، مدیر عاملان شرکت پر آوازه ی دیجی کالا بود.
سعید محمدی در این گفت و گو به اهمیت ویژه ی محتوا در کسب و کار های اینترنتی اشاره کرد. او گفت: “مبتنی بر محتوا بودن سایت هایی همچون دیجی کالا از سو استفاده جلوگیری می کند.” سعید محمدی رسالت دیجی کالا را “توانمند کردن مشتری برای خرید هوشمندانه” عنوان کرد. به اعتقاد او ایجاد این توانمندی برای مشتری نه تنها اصول اخلاقی و معنوی را حفظ می کند بلکه همزمان به کسب سود و پیشرفت تجارت نیز کمک می کند.
حیمد محمدی عنوان کرد طبق مطالعات و تحقیقاتی که توسط خود شرکت دیجی کالا صورت گرفته است، رقم خرید های اینترنتی بسیار پایین تر از آمار های ثبت شده است. طبق آمار های اعلام شده این رقم حدود 2.3 درصد بوده، اما برادران محمدی معتقد هستند که این رقم بیش از 0.5 درصد نیست. البته ایشان خاطر نشان کردند که این آمار به هیچ عنوان رسمی نبوده اما با توجه به تحقیقات صورت گرفته می توان به آن استناد کرد.
حیمد محمدی در پاسخ به سوال اکبر هاشمی مبنی بر اهمیت پلتفرم و قسمت فنی کسب و کارهای اینترنتی گفت: “برای موفقیت یک استارتاپ پلترفم به عنوان هسته ی آن اهمیت ویژه ای دارد اما همه چیز نیست. تجارات از اجزای بسیار زیادی تشکیل شده است که با رعایت همه ی آنها می توان به موفقیت رسید.” او همچنین عنوان کرد: “برای موفقیت یک استارتاپ و تجارت نو پا نیازی به دانستن و رعایت همه ی اصول آکادمیک نیست.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر