;
coinex

حذف لوگوی سامسونگ از جلوی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج

لوگوی سامسونگ از جلوی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، در نسخه هایی از این دو گوشی، حذف شده است.

لوگوی سامسونگ ، در نسخه هایی از گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج ، از جلوی دستگاه، حذف شده است.

نسخه های کره جنوبی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج بدون لوگوی سامسونگ در جلوی گوشی عرضه شده اند و به نظر می رسد که چینین مدلی در چین نیز وارد خواهد شد. این لوگو را می توان در پشت دستگاه دید، به خصوص اگر گزینه رنگی مشکی را از هر دو دستگاه انتخاب کنیم. صفحه نمایش مشکی ژله ای آمولد در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج بدون لوگوی سامسونگ جذابیت دستگاه ها را دو چندان می کند.

اگر تصوری از گوشی های گلکسی بدون لوگوی سامسونگ، در ذهن ندارید، می توانید تصویی از گلگسی اس 7 که گواهی نامه ی چینی تینا دریافت کرده است و لوگوی سامسونگ در جلوی آن وجود ندارد، را در انتهای این گزارش ببینید. صفحه نمایش گوشی در این تصویز روشن نیست، اما می توان دریافت که هر دو گوشی بدون طراحی لوگوی سامسونگ در جلوی دستگاه، چقدر زیباتر هستند. در طراحی های نسخه های کره ی جنوبی و چین، لوگوی سامسونگ به جایگاه خود را در پشت دستگاه، باز گشته است اما شاید کمی تعجب آور باشد.

متاسفانه، شرکت های زیادی نیستند که اعتماد به نفس این را داشته باشند که لوگوی خود را در مقابل گوشی های هوشمند قرار ندهند، دستگاه های گوگل و موتورولا شاید تنها مواردی باشند که عمدتا لوگوی سازنده را جلوی آنها نمی بینیم. در گذشته سامسونگ این کار را در ژاپن با گوشی های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج انجام داده است و این بار این شرکت حسن نیت خود را در بازارهای دیگر گسترش می دهد.

 تصاویری از گلگسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج که گواهی نامه ی چینی تینا دریافت کرده اند، را بدون لوگوی سامسونگ ببینید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر