;
coinex

عکس جدیدی از طراحی آیفون 5se منتشر شد

عکس جدیدی از طراحی آیفون 5se منتشر شد

شایعات زیادی حول این موضوع که اپل در حال کار کردن بر روی ساخت یک آیفون ۴ اینچی با نام آیفون 5se است، وجود دارد. در حال حاضر گمانه زنی های بسیاری در مورد طراحی این گوشی وجود دارد. عده ای معتقدند که این گوشی می تواند شبیه به یک iphone 6 در ابعاد کوچک تر باشد و عده ی دیگر معتقدند که اپل از طراحی آیفون 5 سال 2013 در ساخت این گوشی استفاده خواهد کرد.

طبق گفته ی 9to5mac، آنها عکس آیفون 5se را از یک منبع سازنده ی قاب دریافت کردند که طراحی گوشی مذکور را نشان می دهد. توجه داشته باشید که سازندگان قاب بعضی مواقع محصولات خود را بر اساس حدس و گمانه زنی می سازند چرا که سعی می کنند محصولاتشان را در کمترین زمان ممکن و سریع تر از رقبای دیگر به بازار وارد کنند.

این به معنای آن است که این شرکت های بعضی مواقع مرتکب اشتباه می شوند. گفته می شود این عکس منتشر شده از آیفون 5se کاملا آشنا است و شباهت زیادی به آیون 5 دارد. گوشه های آن صاف تر و تیز ترند و بر خلاف آیفون ۶ منحنی نیستند. ظاهرا این دستگاه آنقدر از لحاظ ابعاد شبیه آیفون ۵ است که ممکن است بتوانید از قاب های موجود دوباره استفاده کنید.

هرچند تغییراتی هم وجود دارند. برای مثال دکمه ی خاموش/روشن به سمت راست گوشی منتقل شده است. ولی به جز این هیچ تغییر اساسی دیگری در طراحی به چشم نمی خورد. اگر این شایعه ها درست باشند اپل می تواند این گوشی جدید را در رویداد 14 ام مارچ معرفی کند. برای جزییات بیشتر در هفته های آینده با ما همراه باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر