;
coinex

بهترین گوشی هوشمند کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 از دیدگاه فون ارنا

بهترین گوشی هوشمند کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 از دیدگاه فون ارنا

آخرین تکنولوژی های روز دنیا از گوشی های هوشمند گرفته تا تبلت و پوشیدنی ها و روبات های انسان نما، هدست های واقعیت مجازی و شبکه های سریع 5G در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 مورد نقد و بررسی قرار گرفتند. ما در این کنفرانس شاهد معرفی آخرین محصولات سامسونگ، ال جی، سونی، اچ تی سی و شرکت های دیگر بودیم. هم اکنون می خواهیم بهترین گوشی هوشمندی که در این کنفرانس معرفی شد را از دیدگاه سایت فون ارنا معرفی کنیم. با تکرا همراه باشید.

.

بهترین گوشی هوشمند کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016: سامسونگ گلکسی اس ۷، سامسونگ گلکسی اس ۷ اج

تا قبل از معرفی سامسونگ گلکسی اس ۷، خانواده ی گلکسی اس ۶ یعنی گلکسی اس۶ اج و گلکسی اس ۶ اج پلاس از بهترین گوشی های هوشمند بودند. به همین دلیل هم سامسونگ برای ارائه ی قابلیتی کاملا متفاوت برای محصولات جدید خود یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج احساس نیاز نکرد و تنها این گوشی های پرچمدار و همتایان آن را تا حدودی صیقل داد.

در هر صورت مدل های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج کم و بیش به مدل های سال گذشته شباهت دارند. با این وجود بیشتر روی این مدل ها کار شده و شما شاهد تعدادی از بهبودهایی که در عمل برای آنها در نظر گرفته شده است، خواهید بود. این دو گوشی جدید به دوربین های بهتر، پردازنده های سریعتر، گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار IP68 و حافظه ی قابل ارتقا مجهز شده اند و همه ی این بهبودها با ظاهری شیک تر به نمایش در می آیند. این گوشی ها تا حدودی از مدل های قبلی ضخیم تر و سنگین تر هستند، همانطور که همه ی ما می دانیم باتری بزرگتر و بیرون زدگی دوربین ها منجر به همین ضخامت و سنگینی می شود و نمی توان اینها را به عنوان ویژگی منفی ذکر کرد. علاوه بر مواردی که ذکر شد، قابلیت جدید صفحه نمایش همیشه روشن هم به آنها اضافه شده است.

در هر صورت این دو گوشی به عنوان بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی در این کنفرانس جهانی موبایل انتخاب شده اند و زمان انتشار آنها احتمالا در ۱۱ ماه مارس باشد.

بهترین گوشی هوشمند کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016: سامسونگ گلکسی اس ۷، سامسونگ گلکسی اس ۷ اج

.

ال جی جی ۵ (LG G5)

تعداد کمی از گوشی های هوشمند موجود در کنفرانس MWC 2016 نظر مخاطبان را به اندازه ی ال جی جی ۵ به خود جلب کردند. خیلی از افراد برای دیدن طراحی ماژولار و تجربه ی دوربین ثانویه ی زاویه باز ۱۳۵ درجه ای این گوشی مشتاق بودند. در واقع کانسپت طراحی ماژولار جدید این گوشی پتانسیل  این گوشی را برای بهترین شدن در این کنفرانس بالا برد. مشخصات این گوشی را می توانید در این لینک مشاهده نمایید.

همانطور که ذکر شد دوربین زاویه باز این گوشی در واقع این امکان را به ما می دهد که هنگام عکسبرداری در فضاهای تنگ و یا هنگام عکسبرداری از قسمت های پر آب و تاب معماری به خوبی جزئیات را به نمایش دراوریم و هنگامی که به قابلیت زاویه باز دوربین نیازی نیست، دوربین اصلی با کیفیتی بالا در اختیار قرار می گیرد.

تعداد کمی از گوشی های هوشمند موجود در کنفرانس MWC 2016 نظر مخاطبان را به اندازه ی ال جی جی ۵ به خود جلب کردند.

.

سونی اکسپریا ایکس پرفرمنس (Sony Xperia X Performance)

رقیب بعدی سامسونگ در این کنفرانس، سونی بوده است.

همانطور که قبلا گفتیم سونی در کنفرانس جهانی موبایل از گوشی های هوشمند سری ایکس خود رونمایی کرد و بهترین گوشی در این سری سونی اکسپریا ایکس پرفرمنس است. یکی از نکات برجسته ی این گوشی پردازنده ی اخیر کوالکام، اسنپدراگون ۸۲۰ است. پس از این قابلیت می توان به دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با ارائه ی تکنیک اتوفوکوس بسیار سریع اشاره کرد. علاوه بر اینها این دستگاه صفحه نمایشی ۵ اینچی، دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی و حافظه ی قابل ارتقا به اضافه ی ظاهری شیک و بدنه ای فلزی  به نمایش می گذارد که نظر هرکسی را به خود جلب می کند.

رقیب بعدی سامسونگ در این کنفرانس، سونی بوده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر