;
coinex

تایید شایعات راجع به بازی های پوکمون

شایعات راجع به بازی های پوکمون سان و پوکمون مون از طریق خود شرکت پوکمون تایید شد.

شایعات راجع به بازی های پوکمون سان و پوکمون مون از طریق خود شرکت پوکمون تایید شد.

شرکت Pokemon از نسخه های اخیر بازی محبوب Pokemon خبر داد. این بازی ها که “Pokemon Sun” و “Pokemon Moon” نام دارند قبلا به عنوان شایعه به بیرون درز کردند و هم اکنون به صورت رسمی معرفی شدند.

معرفی رسمی این بازی ها در مراسم Pokemon Direct که روز جمعه، ۲۶ فوریه، برگزار شد، صورت گرفت. این دو بازی در تعطیلات ۲۰۱۶ برای نینتندو 3DS در دسترس قرار می گیرد.

این شرکت در وب سایت رسمی خود می گوید: “۲۰ امین سال از راه اندازی Pokemon Red و Pokemon Green در ژاپن را جشن می گیریم و دو بازی جدید پوکمون سان و پوکمون مون را با دنیایی جدید، پوکمونی جدید و ماجراهای جالب و جدید برای سیستم های نینتندو در تعطیلات ۲۰۱۶ عرضه می کنیم.”

این دو بازی به پلیرها این امکان را می دهد که از ۹ زبان موجود، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند. زبان هایی که برای این بازی ها در نظر گرفته شده است، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، چینی سنتی، چینی ساده شده، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی هستند.

این بازی به پلیرها این امکان رامی دهد که از پوکمون بانک (Pokemon Bank)؛ سرویس پرداختی که به انتقال پوکمون ها از یک بازی به بازی های دیگر کمک می کند، استفاده کنند. بر این اساس، پلیرها قادرند پوکمون های خود را از “Polemon Red”، “Pokemon Blue”، “Pokemon Yellow”، “Pokemon Omega Ruby”، “Pokemon Alpha Sapphire”، “Pokemon X” و “Pokemon  Y” به “پوکمون سان” و “پوکمون مون” انتقال دهند.

مواردی که ذکر شد تنها جزئیاتی است که تاکنون به اشتراک گذاشته شده است. شرکت پوکمون در وب سایت خود اعلام کرده که اطلاعات بیشتر “در راه است”. طرفداران این بازی می توانند اطلاعات را از طریق تکرا دریافت نمایند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: vinereport


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر