;
coinex

رویداد اپل با یک هفته تاخیر برگزار خواهد شد

رویداد اپل با یک هفته تاخیر برگزار خواهد شد

پیش از این شنیده شده بود که مراسم اپل در تاریخ 25 اسفند برگزار خواهد شد. اما اکنون خبر می رسد که این مراسم یک هفته دیرتر و تاریخ 22 مارس (سوم فروردین) برگزار خواهد شد.

سایت خبری با نام UnderKG گزارش می کند که اپل از کارمندان خود درخواست کرده تا روز های قبل و بعد از 22 مارس را در حالت آماده باش کامل باشند. بنابراین به نظر می رسد که مراسم مورد نظر در حوالی همین تاریخ برگزار شود.

اگر چه این منبع چندان شناخته شده و معتبر نیست اما پیش از اینکه گوشی های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس رونمایی شوند، تصاویری از هر دو گوشی را منتشر کرد.

مدتی است که شایعات زیادی در مورد گوشی جدید 4 اینچی اپل شنیده می شود. در این راستا در روز های گذشته خبر رسید که تولید انبوه گوشی SE آغاز شده  است و سه روز بعد از مراسم معارفه ی اپل عرضه آن آغاز خواهد شد. نام این گوشی در ابتدا قرار بود تا آیفون 5se باشد اما بعداً اپل عدد 5 را از آن حذف نمود و قرار شد که نام “SE” داشته باشد.

ارزان ترین گوشی اپل قرار است از بدنه ی فلزی استفاده کند و چیپ ست بکار رفته در آن همان A9 است که در گوشی های آیفون 6اس و آیفون 6 اس پلاس وجود دارد. علاوه بر این، گوشی SE از چیپ NFC بهره می برد که به واسطه ی آن می تواند از سرویس پرداخت موبایلی اپل پی نیز پشیتبانی کند.

به جز آیفون 4 اینچی اپل در نظر دارد تا از آیپد ایر 3 که نسخه ی کوچک آیپد پرو به حساب می آید پرده برداری کند. در این بین شاید شاهد معرفی نسل تازه ی مک بوک ها باشیم که البته به نظر نمی رسد طراحی کلی آن تغییری کرده باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: appleinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر