;
coinex

گوشی گلکسی A9 پرو در بنچمارک AnTuTu ظاهر شد

گوشی گلکسی A9 پرو در بنچمارک AnTuTu ظاهر شد

تا کنون چندین بار اخبار و شایعاتی در مورد گوشی گلکسی A9 پرو منتشر شده است. این گوشی تا کنون تاییدیه Bluetooth SIG و سازمان نظارتی چینی ها را کسب کرده و در GFXBench نیز مورد بنچمارک قرار گرفته است. طبق اخبار جدید به نظر می رسد که این گوشی در چین عرضه خواهد شد و هنوز مشخص نیست که سامسونک قصد عرضه ی آن در دیگر کشور ها را دارد یا خیر. همان طوری که از نام گلکسی A9 پرو مشخص است، این گوشی ورژن جدید گلکسی A9 است که در ماه دسامبر معرفی شده بود.

به لطف حضور این گوشی در GFXBench مشخصات فنی این گوشی فاش شده بود. اما به تازگی لیست جدیدی از مشخصات این گوشی توسط AnTuTu منتشر شد. مطابق AnTuTu گوشی با شماره مدل SM-A9100 که با نام مستعار گلکسی A9 پرو شناخته می شود رزولوشن 1920 در 1080 فول اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون 625 و پردازنده ی 64 بیتی 8 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 510 تامین می شود. دوربین اصلی گلکسی A9 پرو 16 مگاپیکسلی بوده و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی گلکسی A9 پرو اندروید 6 مارشمالو خواهد بود که بر روی آن واسط کاربری TouchWiz اجرا می شود. میزان رم این گوشی 4 گیگابایت است.

AnTuTu جزئیات بیشتری در مورد این گوشی منتشر نکرد. اما طبق GFXBench این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت. گلکسی A9 پرو حافظه داخلی 32 گیگابایت خواهد داشت اما هنوز مشخص نیست که این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می کند یا نه. جنس بدنه ی گلکسی A9پرو از فلز خواهد بود و گفته می شود که حسگر اثر انگشت در داخل دکمه ی هوم این گوشی تعبیه شده است.

با توجه به این که گلکسی A9 پرو تاییدیه های مختلفی را بدست آورده و لیست بنچمارک آن ظاهر شده است، انتظار می رود تا ظرف هفته های آینده شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

گوشی گلکسی A9 پرو در بنچمارک AnTuTu ظاهر شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر