;
coinex

گوشی Oppo R9 در تاریخ 17 مارس معرفی خواهد شد

گوشی Oppo R9 در تاریخ 17 مارس معرفی خواهد شد

Oppo یکی از شرکت های چینی است که توانسته در آسیا محبوبیتی را بدست آورد. طبق اعلام Oppo، این شرکت در سالی که گذشت موفق به فروش 50 میلیون گوشی هوشمند شده است. گفته می شود که این شرکت قصد دارد تا نسل بعدی تکنولوژی شارژ VOOC را معرفی کند. این تکنولوژی می تواند باتری 2500 میلی آمپر ساعتی را ظرف مدت 15 دقیقه شارژ کند. بدون شک این یکی از سریع ترین فناوری های شارژ کردن در بازار است.

Oppo سال گذشته تعدادی گوشی هوشمند را معرفی کرد که شامل گوشی هایی همچون Oppo R7 و R7 Plus می شود. به نظر می رسد که این دو محصول محبوب ترین گوشی های Oppo باشد چرا که در سال 2015  حدود 15 میلیون دستگاه از این گوشی ها به فروش رسید. این شرکت به تازگی اعلام کرد که قصد دارد تا از گوشی R9 طی رویدادی که در 17 مارس برگزار می شود، پرده برداری کند. Oppo این موضوع را از طریق انتشار عکسی اعلام کرد و همچنین مشخص شد که نام این دستگاه Oppo R9 خواهد بود. عکس دیگری از سوی شرکت منتشر شد و نشانگر این است که بدنه ی این گوشی جدید فلزی خواهد بود و ضخامت آن نیز بسیار کم خواهد بود. عکس سومی که اینجا موجود است طراحی گوشی های Oppo R9 و R9 پلاس را به تصویر کشیده است. ظاهراً این دو گوشی از دکمه ی هوم فیزیکی بهره می برند که در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. طراحی این دو گوشی شباهت زیادی به گوشی Meizu Pro 5 دارد.

گفته می شود که هر دوی این گوشی ها از فناوری شارژ سریع VOOC بهره می برند. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی آنها اندروید 6 مارشمالو خواهد بود. 4 گیگابایت رم و حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای R9 و R9 پلاس خواهد بود. گوشی R9 پلاس از ورژن مشابه خود بزرگتر است. گفته می شود R9 صفحه نمایش 5.5 اینچی داشته و رزولوش فول اچ دی را ارائه می دهد. گوشی R9 پلاس صفحه نمایش 6 اینچی دارد و رزولوشن فول اچ دی را نمایش می دهد. ظرفیت باتری گوشی های R9 و R9 پلاس به ترتیب 2850 و 4120 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر