;
coinex

کمپین گسترش لبخند در اینستاگرام

کمپین گسترش لبخند در اینستاگرام

افسردگی یک نوع اختلال حالت (خلق) است که منجر به احساس مداوم ناراحتی و از دست دادن علاقه به انجام امور زندگی می‌شود. این بیماری می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد البته راه‌حل‌هایی نیز برای آن ارائه شده است. امروزه راه حلی برای مبارزه با این بیماری با نام کمپین گسترش لبخند راه‌اندازی شده است.

کافیست در اینترنت کلمه افسردگی را به زبان فارسی جست‌وجو کرد تا با تعداد اخبارهای هشداردهنده در مورد افزایش میزان افسردگی و گسترده شدن دامنه شیوع این بیماری و تبعاتی که در جامعه دارد روبه‌رو شد، بنابراین باید به دنبال راه‌حلی برای این بحران بود.

به گفته‌ روانشناسان، یکی از اقداماتی که می‌تواند به شخص افسرده کمک کند، درگیر کردن او در یک حرکت جمعی با دستورالعملی ساده و نمایش سریع و روشن جهت دستیابی به نتایج مثبت آن است. به نظر می‌رسد سیگنال با پیروی از این نسخه، سعی در غنی‌تر کردن فرهنگ شادمانی جمعی دارد.

کمپین گسترش شادی در اینستاگرام از سوی برند مسواک و خمیردندان سیگنال راه‌اندازی شده و زمان و انرژی بیشتری را برای بهبود کیفیت حال شهروندان اختصاص داده است. در این کمپین پیشنهاد گرفتن عکس دسته‌جمعی و خندان به روش سلفی پیشنهاد می‌شود تا مخاطبان به شرکت در حرکت جمعی تشویق شوند و نتیجه را نیز به نمایش بگذارند.

به همین منظور، صفحه‌ اینستاگرام سیگنال، هر روز با عکس‌های انرژی‌بخش و خندان مخاطبان که با هشتگ بهخند و iransignal به اشتراک گذاشته شده‌اند، پست‌هایی درباره مزایای لبخند و راهکارهایی برای تبدیل هر فرصتی به لحظاتی شاد و به یادماندنی به‌روز می‌شود و به این ترتیب لحظه‌به‌لحظه به تعداد فالوئرهایش می‌افزاید.

.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر