;
coinex

8 گیگابایت از حافظه داخلی گوشی های گلکسی اس 7 به خود دستگاه اختصاص دارد

8 گیگابایت از حافظه داخلی گوشی های گلکسی اس 7 به خود دستگاه اختصاص دارد

سامسونگ معمولاً نرم افزار های زیادی را بر روی دستگاه های تولیدی اش نصب می کند و بارگذاری این اپلیکیشن های ناخواسته حجم زیادی از حافظه ی دستگاه را به خود اختصاص می دهد و همین موضوع نارضایتی همیشگی کاربران را به دنبال داشته است.

جالب است بدانید این موضوع آن چنان باعث آزردگی خاطر جمعی از کاربران شده است  که در چین این شرکت را به دادگاه کشانده و سرانجام به حکم دادگاه سامسونگ مجبور شد که امکان پاک کردن برنامه های ناخواسته را برای کاربران فراهم کند.

اگر پیش از این به خاطر نبود امکان مفید ذخیره سازی انطباقی (Adoptable Storage) مارشمالو در گلسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج ناراحت بودید لازم است بدانید که 8 گیگابایت از فضای ذخیره سازی این گوشی ها به برنامه های یاد شده اختصاص دارد.

این موضوع به آن معنا است که اگر مدل 32 گیگابایتی از پرچمداران جدید سامسونگ را در اختیار داشته باشید، حدود یک چهارم از فضای ذخیره سازی به تاچ ویز، سیستم و اپلیکیشن های شخص ثالث اختصاص دارد.

نکته ی امیدوار کننده در مورد پرچمداران جدید سامسونگ، پشتیبانی این گوشی ها از درگاه کارت حافظه است و مثل سابق می توان این برنامه ها را به حافظه ی جانبی انتقال داد.

البته توجه داشته باشید که این کار روی اپلیکیشن های سیستمی امکان پذیر نخواهد بود چرا که اگر کارت حافظه را از دستگاه خارج کنید دیگر به آن برنامه ها دسترسی نخواهید داشت.

نکته ی مهم این است که پرچمداران جدید می توانند تا 200 گیگابایت حافظه جانبی را پشتیبانی کند و این میزان حافظه برای تمامی برنامه ها و رسانه های مورد نظر کافی به نظر می رسد.

.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر