;
coinex

گوشی های نکسوس جدید اچ تی سی با نمایشگر حساس به فشار

گوشی های نکسوس جدید اچ تی سی با نمایشگر حساس به فشار همراه خواهند بود.

گوشی های نکسوس جدید اچ تی سی با نمایشگر حساس به فشار همراه خواهند بود.

ویژگی لمس سه بعدی که اپل در آخرین ساعت های هوشمند، آیفون، و لپ تاپ های خود عرضه کرد، از آن دسته قابلیت ها محسوب می شود که وجود آن خوب است اما ضروری نیست. نه کاربران و نه روزنامه نگاران و نه حتی توسعه دهندگان نرم افزار، مدام در مورد صفحه نمایش حساس به فشار آنها، حرفی نمی زنند.

با این وجود، بازیکنان صنعت از جمله اندرویدی ها، در صورتی که بخواهند در شرایط رقابتی باقی بمانند، باید تکنولوژی نمایشگر حساس به فشار را در دستگاه های خود وارد کنند. در حالی که اپل در حال آماده سازی محصول بزرگ بعدی خود است، از این رو سال دشواری برای سازندگان گوشی های هوشمند خواهد بود زیرا بار دیگر باید خود را با یک شرایط رقابتی جدید منطبق کنند. تولید کنندگان چینی نیز به دنبال صفحه نمایش حساس به فشار برای گوشی های پرچمدار بعدی خود رفته اند. برخی از این تولید کنندگان، مانند ZTE و  هوآوی، در حال حاضر مدل هایی مانند آکسون مینی ZTE و میت اس هواوی را با جایگزین های صفحه نمایش مجهز به لمس سه بعدی، وارد بازار کرده اند.

به نظر می رسد که امسال، این روند به گونه ای ادامه یابد که تولید کنندگان چینی بیشتری گوشی های هوشمند با صفحه نمایش حساس به فشار تولید کنند. با توجه به اینسایدرهای صنعت، برندهایی بزرگ گوشی هوشمندی مانند شیاومی، مزیو، اوپو و ویوو در حال توسعهی نمایشگرهایی با قابلیت لمس سه بعدی هستند، یکی از اولین گوشی های هوشمندی که شایعه شده است با این ویژگی همراه خواهد بود، پرچمدار بعدی مزیو، MX6 است که انتظار می رود که در نیمه اول سال 2016 رونمایی شود. تصویر برای نشان دادن ویژگی در عمل است.

نکته ی جالب این جاست که طبق شایعات، انتظار می رود،گوشی هوشمند نکسوسی که قرار است توسط اچ تی سی ساخته شود نیز، با نمایشگر حساس به فشار، همراه باشد. اینسادر ها ادعا می کنند که گوگل در واقع قصد دارد ترکیب قابلیت لمس سه بعدی را به عنوان یکی از ویژگی های بومی در اندروید، بگنجاند. این کار قطعا به این تکنولوژی کمک خواهد کرد که به امری عادی تبدیل شود، همچنین به تولید کنندگان و توسعه دهندگان کمک می کند تا با خلاقیت خود برنامه های کاربردی جدیدی را برای استفاده جالب از این تکنولوژی ایجاد کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر