;
coinex

لپ تاپ مقرون به صرفه ی ایسر

ایسر اسپایر،  یک لپ تاپ مقرون به صرفه و با ارزش است که با توجه به مشخصات داخلی، در بین لپ تاپ های ارزان قیمت، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است.

ایسر اسپایر،  یک لپ تاپ مقرون به صرفه و با ارزش است که با توجه به مشخصات داخلی، در بین لپ تاپ های ارزان قیمت، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است.

اگر شما نیاز به یک تجربه کامل تر و در عین حال، محصولی ارزان دارید، نگاهی به دستگاه ایسر اسپایر E15 E5- 574G-52QU بیندازید. این مدل، یک به روز رسانی از مدل ایسر اسپایر E5-573G است که لپ تاپ مقرون به صرفه و مورد علاقه ی کاربران بوده است.

با وجود اینکه این مدل یک لپ تاپ مقرون به صرفه محسوب می شود، ولی مشخصات داخلی ایده آلی دارد. لپ تاپ ایسر، دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل است، با پردازنده ی نسل 6 ام Core i5 i5 و رم 8 گیگابایتی طراحی شده، هارد دیسک 1 ترابایتی و یک تراشه کارت گرافیک Nvidia GeForce 940M (با 4GB VRAM) دارد که برای کابر امکان نصب بازی های سبک تر را فراهم می کند و همچنین با پشتیبانی از وای فای 802.11ac همراه است. با توجه به اکثر نوت بوک های موجود در این محدوده ی قیمتی، این مدل از مشخصات قابل توجهی برخوردار است.

مشکلات مدل قبلی یعنی، E5-573G بیشتر بر روی ساختار و نرم افزار متمرکز شده بود. E5-574G یک جایگزین دسکتاپ در سطح مقرون به صرفه است، پس جای تعجب نیست که بزرگتر بوده و باریک تر و صیغلی تر نباشد. البته این مدل به روز شده، نسبت به مدل قبلی خیلی متفاوت به نظر نمی آید.

با این حال، با این صفحه نمایش و عملکرد، این مدل یکی از با ارزش ترین لپ تاپ های مقرون به صرفه ای است که می توان آن را خریداری کرد. مدل قبلی به قیمت 579 دلار به فروش می رسد، اما مدل جدید با به روز رسانی پردازنده و دو برابر شدن VRAM، از نظر قیمت 20 دلار ارزان تر است و می تواند گزینه ی خوبی برای کسانی باشد که به دنبال یک لپ تاپ قرون به صرفه هستند.

تقریبا همیشه ارزش دارد که هزینه ی بالایی برای یک لپ تاپ خوب بپردازید. لپ تاپ وسیله ای است که در خیلی از مسائل به سراغ آن می روید، هم برای اوقات فراغت و هم انجام کارهای اداری، این دستگاه در کنار شماست، بنابراین باید یک دستگاه خوب داشته باشید که واقعا در انجام کارها از آن لذت ببرید. در اغلب موارد، مجبورید حداقل 750 دلار هزینه کنید. با این حال که ارزش هزینه را دارد ولی این مقدار زیادی است. از طرفی، هنگامی که به سوی محصولات مقرون به صرفه می روید، به طور مثال بخواهید با هزینه ی تقریبی 550 دلار یا پایین تر، یک لپ تاپ خریداری کنید، افت قابل توجهی در کیفیت ساختار و عملکرد کلی محصولات به چشم می خورد.

این بدان معنی نیست که شما مجبورید که یک دستگاه بدرد نخور بخرید. البته باید کمی توقعات را پایین بیاورید ولی از طرفی اگر از نیاز های خود مطمئن باشید، یک نوت بوک که رضایت شما را در حد معقولی جلب کند، پیدا خواهید کرد.

دستگاه هایی مانند Lenovo Ideapad 100s   وToshiba Chromebook 2 برای کسانی که نیاز ویژه  و حساسیتی به لپ تاپ خود ندارند، مناسب است، اما ایسر اسپایر E15 E5- 574G-52QU با اینکه یک لپ تاپ مقرون به صرفه است، تجربه ی کامل تری برای کاربر فراهم می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام قیمت این لپ تاپ چنده؟

    پاسخ