;
coinex

اپل ساپورت از طریق توییتر به کاربران کمک می کند

اپل ساپورت از طریق توییتر به کاربران کمک می کند

اپل ساپورت ، حساب کاربری رسمی این کمپانی در توییتر است که از امروز کار خود را آغاز می کند؛ کاربران اپل می توانند از نکات ریز، ترفند و راه حل های مختلفی که این حساب در اختیارشان قرار می دهد بهره مند شوند.

این کمپانی با هدف کمک، پشتیبانی از مشتریان و در اختیار گذاشتن نکات iOS، اپل ساپورت را ایجاد کرده است. ناگفته نماند که اپل در گذشته برای بخشی از تجارت خود مثل اپل موزیک، حساب کاربری دیگری را مدیریت می کرد؛ اما این اولین بار است که این کمپانی برای پشتیبانی از تمامی محصولات خود اقدام به ایجاد اپل ساپورت کرده است. حساب کاربری AppleSupport@ تایید و اعتبار سنجی شده و رسما کار خود را آغاز کرده است.

اپل ساپورت در قسمت bio که به توصیف ویژگی های شخصی کاربر می پردازد، خود را اینطور توصیف کرد: “اپل ساپورت جایی ست که نکات سودمند، اطلاعات مفید و ترفند های مختلف، در بهترین زمان ها در اختیار شما قرار می گیرد؛ و البته برای پاسخگویی به سوالات شما هم آماده ایم.”

اپل ساپورت تا به حال نکاتی را درباره ی اپلیکیشن Notes فراهم کرده است. هنوز مشخص نیست که اپل تا چه اندازه این اطلاعات را در اختیار کابران خود قرار می دهد؛ هدف پشتیبانی از مشتریان درست است اما این مساله سوالات بیشتری را در ذهن کاربران دیگر توییتر ایجاد می کند. این برداشت کاملا منطقی است که اپل کاربرانی را که مشکلات پیچیده دارند، به کانال های AppleCare ارجاع دهد. با تمام این اوصاف، سوالات پایه ای یا پیشنهادات مختلف از طریق پاسخ های 140 کلمه ای در اپل ساپورت قابل انتقال هستند.

اپل ساپورت تا به حال نکاتی را درباره ی اپلیکیشن Notes فراهم کرده است

علاوه بر تمام اینها، حساب کاربری اپل ساپورت در توییتر باعث ایجاد ترند های تجارتی گسترده تری شده، آن هم در شرایطی که توانایی پشتیبانی از مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی به یک امر بدیهی تبدیل شده است. به مرور زمان، اپل و مدیران آن بیشتر از گذشته تلاش کرده اند تا از طریق رسانه های اجتماعی با مشتریان خود صمیمی شوند. برای مثال Beats 1 از طریق توییتر و Tumblr از طریق سرویس رادیویی 24 ساعته ی اپل موزیک، اطلاعات مفیدی را منتشر می کنند. با تمام این اوصاف، اپل هنوز هم به یک حساب رسمی در توییتر برای انتشار اخبار و اطلاعات بازار خود احتیاج دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ۹to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر